پخش عمده غذای خشک گربه ایرانی 2 کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید غذای گربهقیمت نهایی غذا گربه ایرانی

امروزه افراد زیادی تمایل به نگهداری حیوانات خانگی مانند گربه، از خود نشان داده اند. از این رو تهیه غذای مناسب برای آن ها بسیار با اهمیت می باشد و در همین راستا فروشگاه هایی وجود دارند که اقدام به پخش عمده ی غذا گربه ایرانی به صورت خشک و در وزن دو کیلویی نموده اند.

پخش عمده غذای خشک گربه ایرانی 2 کیلویی

راهنمای خرید غذای گربه

راهنمای خرید غذای گربه در حقیقت برای حفظ سلامتی و شادابی گربه و حیوانات خانگی، استفاده از غذای مناسب امری مهم و ضروری خواهد بود و هم چنین لازم است که برای انتخاب غذای گربه بر اساس دستور دامپزشک عمل کرده و در نظر داشته باشیم که میزان پروتئین مورد نیاز از طریق غذای گربه در اختیار او قرار خواهد گرفت.

در ضمن لازم است که، غذای مورد نیاز گربه، از رژیم درستی بهره مند گردد و در واقع میزان موادی چون کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین ها و مواد معدنی به طور متعادل در اختیار بدن گربه قرار گیرد. البته لازم به ذکر است که ماده ی اصلی مورد نیاز بدن گربه، پروتئین می باشد که نیاز است تا در زمان انتخاب غذای گربه این مورد را در نظر بگیریم.

معمولا انواع غذای گربه در دو نوع خشک و تر می باشد. غذا های خشک گربه به صورت دانه دانه های ریز می باشد که شامل پروتئین و کربوهیدارت ها و ویتامین های ضروری بوده که به صورت بسته بندی در اختیار مصرف کننده، قرار خواهد گرفت. البته در زمان خرید لازم است که به تاریخ تولید و انقضاء روی بسته توجه نماییم.

هم چنین ممکن است، هر گربه نسبت به یک برند غذا از خود تمایل نشان دهد، ولی بهتر است که هر چند وقت یک بار مدل غذای گربه را عوض کنید تا غذای مصرفی برای گربه یکنواخت و تکراری نگردد.

البته لازم به ذکر است که نوع غذا به سن و نژاد گربه بستگی خواهد داشت. به عنوان نمونه برای گربه های زیر شش ماه بهتر است که از غذای مخصوص بچه گربه استفاده نمود و یا برای گربه های بزرگسال باید که از غذای کنسرو مخصوص گربه و غذا های ادالت استفاده کرده و یا برای گربه های سن بالا، غذا های خشک را که بر اساس مشکلات کلیوی و کبدی گربه های پیر تولید می شوند، تهیه نمود.

قیمت نهایی غذا گربه ایرانی

قیمت نهایی غذا گربه ایرانی خرید غذا گربه برای کسانی که گربه را به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند، از ضروری ترین مواردی بوده که همواره نیاز به دقت و توجه ویژه خواهد داشت.

و اما غذای گربه با توجه به کیفیت و نوع غذا و همچنین نژاد گربه تقسیم بندی می گردد و قیمت نهایی غذای گربه ایرانی، بر اساس این موارد تعیین می گردد. البته امروزه با توجه به نوسانات بازار و تحولات ارز  قیمت قطعی برای این محصولات نمی توان مشخص نمود.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید