مراکز توزیع خوراک گربه ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره خوراک طعم مرغ گربهخصوصیات مهم خوراک گربه بالغمزیت های قابل توجه خوراک تازه گربهصادر کنندگان خوراک گربه ایران

اطلاعاتی مختصر در مورد خوراک گربه ایران در این قسمت به شما ارائه می شود. با استفاده از این داده ها موفق خواهید شد که بهترین نوع غذا ها را برای گربه خود خریداری کنید. این جانداران باید به مصرف برخی مواد معدنی و ویتامین ها بپردازند تا بدنی سالم داشته باشند. همچنین نوع تغذیه آن ها می تواند در عدم ریزش موهای آن ها نیز موثر واقع شود.خوراک گربه ارزان مدل زیادی دارد خوراک طعم دار گربه بسیار لذیذ است تولید خوراک گربه بسیار راحت است تولید خوراک گربه مدل زیادی ددارد خوراک گربه بالغ بسیار لذیذ است پخش خوراک گربه بسیار رونق دارد

مراکز توزیع خوراک گربه ایران

اطلاعاتی درباره خوراک طعم مرغ گربه

اطلاعاتی درباره خوراک طعم مرغ گربه این حیوانات باید از غذا هایی مناسب برخوردار باشند. در این راستا این مرکز معتبر خرید و فروش اقلام غذایی گربه، مواد غذایی ای را در ساختار این غذا ها جای داده است که هر یک از آن ها برای بدن آن ها مورد نیاز است. در تهیه آن ها از غلات بسیاری بهره برده شده است. این مواد به صورت صد در صد بهداشتی آماده می شوند و به همین سبب نیز خرید از آن ها بسیار گسترش یافته است. آن ها را به خوبی بسته بندی نیز کرده اند و به این طریق به فروش می رسانند.

چرا که نحوه بسته بندی شان بسیار در حفظ کیفیت آن ها تاثیر گذار می باشد. ب ه همین سبب نیاز است که به بسته بندی های آن ها دقت لازم انجام رسد. بسته بندی های آن ها محصول را از نم و رطوبت در امان نگاه داشته و از تابش مستقیم نور خورشید به آن ها نیز جلوگیری می کنند. در ادامه می خواهیم، شما را با برخی از مدل های این خوراک های گربه بیش تر آشنا کنیم و طعم های آن ها را با هم برشماریم. با ما در این مقاله همراهی کنید.

خصوصیات مهم خوراک گربه بالغ

خصوصیات مهم خوراک گربه بالغ اگر به حیوانات علاقه دارید و دوست دارید حیوانات دچار سوء هاضمه نشوند. یکی از مهمترين مباحث در پرورش و نگهداری تمامی خوراک طعم مرغ گربه است. در این مقاله شما را راهنمایی می‌کنیم تا اطلاعات خود را در مورد خوراک بچه گربه و گربه افزایش دهید. گربه ی که در حیات وحش و بیرون زندگی می کند و به دنبال شکار خود می رود فعالیت و جست خیز بیشتری طبیعتا نسبت به گربه ی خانگی دارد لذا جیره ای غذای و کمیتها باید متفاوت باشد.

که به سلامت حیوان خود کمک کنیم. به طور طبیعی بچه گربه‌ ها تا دو ماهگی شیر مادر را مصرف می‌کنند. اگر شما بچه گربه ای را نگهداری می کنید که مادر ندارد. باید از شیر خشک با لاکتوز کم استفاده کنید. و حواستان باشد در دوران که شیر باید مصرف کند غذاهای جامد، بخصوص خام_گوشتی به هیچ عنوان به آنها ندهید. چرا که دچار سوء هاضمه می شوند و میمیرند. بچه گربه‌ها دندان‌هایشان از دو هفتگی ظاهر می‌شود. بهتر از بعد از سن 5 هفتگی کم کم آنها را با غذای جامد آشنا کنید .

و اگر غذای خشک گربه هر چند غذای خشک بچه گربه باشد. بهتر است بعد از سن 6 هفتگی مصرف شود. یک غذای متعادل برای یک گربه خانگی، غذایی است كه تمامی احتياجات غذايی شامل: پروتیين، چربی، كربوهيدارت، ويتامين‌ها، مواد معدنی را تامين كند. شما می‌توانید در كنار گوشت از مواد غذایی دیگری مانند پنير، شير و تخم‌مرغ نيز استفاده كنيد.و یک خوراک گربه ارزان مجموعه ای از همین ترکیبات است.

مزیت های قابل توجه خوراک تازه گربه

مزیت های قابل توجه خوراک تازه گربه اکثرا محصولات غذایی حیوانات خانگی همچون خوراک گربه در داخل بسته بندی های خاصی که کاملا وکیوم شده و شبیه به قوطی های کنسرو هستند، در بازار های مصرف عرضه می گردند تا از نفوذ کردن هوا و سایر عوامل محیطی و آلودگی ها در امان باشند و سالم تر باقی بمانند. بر این اساس مشخصات خوراک گربه تازه و درجه یک که شما حتما باید در زمان خرید محصول به آن ها دقت کنید، تا گربه های زیبای شما بعد از خوردن آن ها دچار مشکل نشوند، شامل موارد زیر هستند:

قوطی کنسرو گربه نباید زنگ زدگی، خوردگی و تغییر رنگ داشته یا دچار فرو رفتگی و برآمدگی شده باشد. قوطی ها باید کاملا در بسته باشند و راهی برای ورود هوا در آن ها وجود نداشته باشد. باید به تاریخ تولید و تاریخ انقضای این محصولات و علائم استاندارد و تاییدیه های وزارت بهداشت خیلی دقت کنید. وقتی درب قوطی را باز می کنید نباید بوی گندیدگی، پوسیدگی و ماندگی از غذا به مشام شما برسد. بر روی سطح مواد غذایی نباید نشانه ای از کپک، سفیدک یا تغییر رنگ به سیاه و سبز را مشاهده کنید و باید یک غذای سالم و خوشبو را مشاهده نمایید.

خوراک طعم دار گربه را می توانید در مدل های مختلفی خریداری کنید. هر یک از این محصولات بسیار مخصوص به ذائقه برخی از این جانوران می باشند. قیمت کلی خوراک خشک گربه بر اساس برخی پارامتر های اساسی تعیین می گردد. خوراک گربه کنسروی دارای تاریخ های انقضا و تولید است ک باید در حین خرید به این موارد دقت لازم را داشته باشید. قیمت خوراک گربه اگر آن ها را به صورت کلی تهیه و خریداری کنید، بسیار برای شما به صرفه خواهد بود.

به همین سبب نیز به شما توصیه می کنیم که آن ها را به تعداد بالاتری تهیه کنید. از آن جا که اغلب این غذا ها خشک می باشند، دیرتر فاسد شده و تاریخ انقضا های بیش تری دارند، پس می توانید نیاز های غذایی یک ساله و یا چند ماهه گربه خود را به صورت یک جا تهیه نمایید. سفارش آن ها از جای جای کشور ما مقدور میسر می باشد.

صادر کنندگان خوراک گربه ایران

صادر کنندگان خوراک گربه ایران مراکزی که در سطح کشور ما به امر پخش و فروش خوراک تازه گربه در حجم عمده می پردازند، مسئولین فروش این محصولات در سطح کشور هستند و آن ها را به صورت یکجا و در حجم خیلی زیادی از کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند و سپس در بازار توزیع می کنند. این مراکز به علت اینکه محصولات را به صورت مستقیم و بدون وجود واسطه به خریداران ارائه می دهند، آن ها را با در نظر گرفتن حداقل ارزش افزوده و با قیمت بسیار ارزانی به فروش می رسانند، که این امر برای صاحبان این حیوانات صرفه خیلی زیادی دارد. در نتیجه تمام آن ها می توانند صادرات خوراک گربه خود را از طریق این شرکت ها و با نرخ بسیار مناسبی تهیه کنند و البته برای این کار از روش های مختلفی نیز بهره بگیرند. این روش ها شامل سفارش محصول به صورت حضوری و از طریق مراکز فروش محلی یا خرید آن از طریق درگاه های فروش اینترنتی و به شکل غیر حضوری می باشد، که ما روش دوم را توصیه می کنیم.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید