تولید کنسرو غذای بچه گربه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویتامین های موجود در غذای بچه گربهنرخ کنسرو غذای بچه گربه
تولید کنسرو غذای بچه گربه

تولید کنسرو غذای بچه گربه توسط کارخانجات غذای گربه در ایران با قیمت مناسبی صورت می گیرد. نرخ کنسرو گربه توسط پارامتر های گوناگونی تعیین می گردد که در این مقاله در خصوص این پارامتر ها سخن خواهیم گفت. لیکن اگر می خواهید در خصوص ویتامین هایی که در غذای بچه گربه باید وجود داشته باشند اطلاعات مفید بیشتری به دست آورید، لطفاً با ما همراه شوید.

تولید کنسرو غذای بچه گربه

ویتامین های موجود در غذای بچه گربه

ویتامین های موجود در غذای بچه گربه

آیا در خصوص ویتامین های موجود در غذای بچه گربه چیزی می دانید؟ آیا می دانید که این گربه کوچک برای این که از رشد کافی برخوردار باشد باید چه مواد مغذی را از طریق خوراکی که می خورد دریافت نماید؟

باید بگوییم که بچه گربه به غذایی نیاز دارد که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین دی، ویتامین آ، انواع ویتامین های بی مانند بی 1، بی 2، بی 6 و بی 12، کلسیم، سلنیوم، فسفر، آهن، روی و مس باشد.

بنابراین غذایی که حاوی تمام املاح مذکور در پاراگراف قبل باشد می تواند یک خوراک کامل برای بچه گربه محسوب شود و حیوان سیر طبیعی و شاد زندگی خود را پیش گیرد.

غذا هایی که حاوی گوشت گاو، گوشت بره، بوقلمون، اردک، ماهی، میگو و سایر مواد گوشتی باشند و با سبزی ها و میوه هایی نظیر هویج، جعفری، کلم بروکلی، کاهو، برنج و سیب زمینی و برخی غلات مانند ماش ترکیب شده باشند برای گربه های کوچک یک غذای کامل به شمار می روند.

توصیه ما این است که از غذا هایی برای تغذیه بچه گربه ها استفاده شود که توسط تولیدی های معتبر و برند های شناخته شده آماده شده اند. زیرا می توان از کیفیت مواد غذایی و سالم بودن خوراک اطمینان داشت و گربه ای بازیگوش و سرحال را بزرگ کرد.

نرخ کنسرو غذای بچه گربه

نرخ کنسرو غذای بچه گربه

همانگونه که در ابتدای این مقاله اشاره نمودیم نرخ کنسرو غذای بچه گربه توسط عوامل مختلفی تعیین می گردد. برخی از فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت خوراک کنسروی گربه به شرح زیر می باشند:

نوع غذا، وزن غذا، نوع ظرف کنسرو و طریقه بسته بندی، روش تولید کنسرو، حجم سفارش، نوع عرضه، برند سازنده، کیفیت و تازگی مواد غذایی درون کنسرو، نرخ تورم و ارز.

شرکت بازرگانی دارا پت با ارتباط مستقیم با تولید کنندگان خوراک کنسروی گربه، این محصول را با نرخی ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد.

برای آگاهی از قیمت عمده غذای کنسرو بچه گربه و سایر خدمات این مجموعه با ما در تماس باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید