بازار خرید خوراک بچه گربه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از خوراک کنسروی گربه بدانید3 مورد از مزایای خوراک طعم مرغ گربهمشخصات مهم خوراک خشک گربهبازرگانی فروش خوراک بچه گربه

خوراک بچه گربه، یکی از مهمترین موارد مراقبت از گربه ها در کل دوران زندگی آنها محسوب می شود. گفتگو با دکتر حیوانات در خصوص اهمیت مصرف خوراک گربه ها که در طول متن به آن اشاره خواهیم کرد ما را به نتیجه واقعی این مسئله خواهد رساند. اگر هنوز خوراک بچه گربه ندیده اید به بازار خرید این محصولات بروید و اونجا را خوب نگاه کنید. برچسب مشخصات روی بسته بندی غذای گربه را مطالعه کنید. متوجه آن خواهید شد.

سلام شرمنده میشه هایلایت کنید ممنون

بازار خرید خوراک بچه گربه

آنچه باید از خوراک کنسروی گربه بدانید

آنچه باید از خوراک کنسروی گربه بدانید غذای کنسروی گربه ها با هم فرق دارد، به طوری که بچه گربه ها شیر می خورند و گربه های بالغ گوشت می خورند. ببینید گربه ها چه نوع غذاهایی را بیشتر دوست دارند. چون گربه ها غذای خشک، مرطوب و کنسروی همه را می خورند. گربه ها عاشق غذاهای گوشتی هستند. غذاهای کنسروی ای که حاوی ترکیبات گوشتی هستند را بیشتر خریداری کنید.

غذاهای کنسروی معمولا خشک هستند و طی یک سری فرایندهایی آماده می شوند. برنج، گوشت، ماهی و ذرت را گربه ها می خورند اما ترکیب این مواد غذایی تامین کننده اصلی نیازهای بدن گربه ها خواهد بود. بهتر است غذای گربه ها حاوی مواد معدنی باشد تا به تمیز نگه داشتن دندان و لثه های گربه ها منجر شود و سبب رفع مشکلات گوارشی و کلیوی در گربه ها شود.

بعلاوه استفاده از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک در تهیه غذای کنسروی گربه ها و دور نگه داشتن غذای گربه از هر گونه مواد شیمیایی و صنعتی، از مهمترین های خصوصیات خوراک کنسروی گربه محسوب می شود. خصوصیت دیگری که در غذای کنسروی گربه ها وجود دارد اسیدهای آلی با شناسه پاب‌کم است که در روده بزرگ و صفرا حیوان یافت می شود.

توصیه می شود برچسب مواد اولیه تشکیل دهنده خوراک کنسروی گربه ها را قبل از خرید بخوانید و از وجود ترکیبات نیتروسو و گوشت شکار که در این خوراک وجود دارد مطمئن شوید. نیتروسو نیز به دفع سموم و آفات بدن گربه ها می پردازد. پس وجود نیتروسو در خوراک کنسروی گربه الزامی خواهد بود.

3 مورد از مزایای خوراک طعم مرغ گربه

3 مورد از مزایای خوراک طعم مرغ گربه خوراک طعم مرغ گربه از جمله تقویت کننده هایی است که ضعف بدنی حیوان را بر طرف می کند. مراحل تهیه خوراک و همچنین ترکیب اصلی خوراک مهم است، چون اگر غذا به موقع به گربه داده نشود، بدن گربه با ضعف جسمانی همراه خواهد بود که بعد از مدتی ممکن است از بین برود. اگر از آن دسته از افراد هستید که به اهمیت مصرف خوراک گربه دقت دارید حتما خودتان دست به کار شوید.

در بسیاری از مراکز تولید خوراک طعم مرغ گربه، از تکه های گوشت این خوراک را درست می کنند. برای تهیه خوراک دام بچه گربه وجود ویتامین ها و اینولین ها مهم است. اینولین ها و ویتامین ها یک غذای کامل و بالانس شده برای نیازهای تغذیه ای گربه های مسن و بچه گربه محسوب می شوند بنابراین باید با عملکرد درست سیستم بدنی گربه ها سازگار باشد تا گربه بتواند به خوبی به فعالیت خود ادامه دهد.

غذای مرطوب در تأمین آب بدن گربه ها موثر است. از این نظر گاهی افراد ترجیح می دهند از غذای مرطوب به جای غذای خشک استفاده کنند. غذای مرطوب چون مشکلات ادرای و کلیه ای بدن گربه ها را مانع می شوند بهتر است در برنامه غذایی گربه ها لحاظ شود. از طرفی چون غذای مرطوب مواد نگهدارنده ندارند از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.

به نظر می آید خوراک طعم مرغ نمونه ی بسیار خوبی برای سیر نگه داشتن بچه ها گربه به مدت طولانی می باشد. تولید کنندگان خوراک دام همیشه می گویند فرآورده های گوشتی در انرژی رسانی به بدن حیوانات خیلی خوب هستند. همچنین خوب است بدانید این فرآورده ها، سلامت پوستی و تمیزی پوست بدن گربه ها را باعث می شوند.

مشخصات مهم خوراک خشک گربه

مشخصات مهم خوراک خشک گربه خوراک خشک گربه خیلی خاص تهیه می شود. از پودر جگر، پودر گوشت، چربی طیور، ذرت و برنج، عصاره سبزیجات، سیب زمینی، پودر گوجه فرنگی و شیر خشک که تک تک موارد ذکر شده اهمیت دارند. گربه های بالغ غذای فیبر دار می خورند و بچه گربه ها تکه های گوشت مرغ می خورند.

معمولا گربه های بالغ از غذای های پروتئین دار که درصدی در حدود 78 درصد آن از پروتئین است مصرف می کنند، یا به نوعی غذا هایی که اسید چرب فراوان داشته باشند درست می شوند. دکتر حیوانات شیرخشک را به عنوان تغذیه اصلی بچه گربه ها معرفی می کند، اما اگر بچه گربه مادر دارد دلیلی در مصرف شیر خشک وجود نخواهد داشت.

درباره مشخصات خوراک خشک گربه ها برداشت های متفاوتی وجود دارد. متخصصان تغذیه حیوانات، مصرف انواع مواد غذایی مصرفی شما را برای خوراک گربه ها پیشنهاد می دهند، مثل پودر شیر و زرده تخم مرغ که در صورت نبود خوراک خشک پیشنهاد می شوند، از آن جهت خوراک خشک خوب است که خیلی دیر فاسد می شود و ماندگاری خوبی هم دارند و نسبت به مواد تازه خوراکی انسان کم هزینه تر هم هستند.

اما غذاهای خشک حاوی ویتامین 3K هستند که این ویتامین نمونه بی همتایی در رشد بدن بچه گربه محسوب می شوند. از طرفی دیگر نیترات سدیم موجود در غذاهای خشک گربه ها مانند یک دارو برای بدن حیوان عمل می کند، چون پر از ترکیبات مواد آلی هستند و به عنوان یک ماده افزودنی غذایی در گوشت های فرآوری شده در آماده سازی غذای حیوانات مورد استفاده قرار می گیرند.

غذای خشک گربه ها برای وقتی خوبند که شما خانه نباشید، لازم نیست گربه را به کسی بسپارید چون غذاهای خشک انرژی زیادی در بدن حیوان تولید می کنند گربه ی شما دیر به دیر احساس گرسنگی می کند، دلیل دوم آن این است، اگر غذا جای گرم هم باشد خراب نمی شود و دلیل آخرش هم این است که خوراک خشک گربه به تنهایی گرسنگی و تشنگی حیوان را تامین می کنند.

بازرگانی فروش خوراک بچه گربه

بازرگانی فروش خوراک بچه گربه مراکز بازرگانی فروش محصولات صنعتی و دامی در معرفی محصولات و خدمات خود مشکل دارند، افراد با تجربه ای که سال های متمادی در زمینه عرضه خوراک دامی فعالیت داشته اند و به این نتیجه رسیده اند که اصلی ترین عیب کار آنها در عدم توانایی در معرفی صحیح محصولات و خدماتشان است.

به همین منظور، بازرگانی خوراک دامی با شرکت در دوره های خاص، امروزه توانسته اند به عنوان موفق ترین مرکز فروش خوراک بچه گربه در حوزه بازرگانی کشور تبدیل شوند. جذابیت بسته بندی مواد غذایی خوراک دام آنها باعث می شود که بازرگانی های فروش تصمیم بگیرند به اهمیت درآمد بیشتر خود بيانديشند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید