مرکز پخش تشویقی بچه گربه

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تهیه تشویقی بچه گربهراهنمای انتخاب تشویقی بچه گربهنکاتی درباره تشویقی بچه گربهفروشندگان تشویقی بچه گربه
مرکز پخش تشویقی بچه گربه

مرکز پخش تشویقی بچه گربه ارزان انواع خوراک های تشویقی را به صورت عمده عرضه می کند. کسانی که در عرصه صادرات تشویقی برای بچه گربه فعالیت می کنند و یا بازرگانانی که بازار های داخلی این کالا را در اختیار دارند می توانند محصولات مورد نیاز خود را با نرخی پایین از این فروشگاه تشویقی اصلی گربه سفارش دهند.

مرکز پخش تشویقی بچه گربه

روش تهیه تشویقی بچه گربه

روش تهیه تشویقی بچه گربه

روش تهیه تشویقی بچه گربه خانگی و صنعتی موضوعی است که می خواهیم در خصوص آن با شما صحبت کنیم. همانگونه که خود شما می دانید تشویقی های خوراکی که برای گربه ها آماده می شوند به دو صورت سنتی و صنعتی می باشند.

نوع سنتی این تشویقی ها که به تشویقی های خانگی نیز معروف هستند با استفاده از وسایل و تجهیزات ساده تهیه می شوند و برای درست کردن آن ها به ماشین آلات پیشرفته نیاز نیست.

در ساخت این تشویقی ها از انواع مواد غذایی مفید و مورد علاقه گربه ها استفاده می شود. موادی چون گوشت مرغ، گوشت گاو، گوشت بره، گوشت بوقلمون، تخم مرغ، برنج، سیب زمینی، هویج، موز، سیب، شیر و پنیر از جمله مواد غذایی در تهیه تشویقی های خانگی محسوب می شوند.

البته در ساخت تشویقی هایی که در کارخانه ها فراهم می شوند نیز از موادی که در پاراگراف قبل ذکر گردید استفاده می شود لیکن روش تهیه آن ها با نوع خانگی متفاوت می باشد. تشویقی های کارخانه ای با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و کاملاً اتوماتیک ساخته شده و در تهیه آن ها از ویتامین های مورد نیاز برای بچه گربه ها نیز استفاده می شود.

در روش صنعتی مواد را با نسبت معین و دقیق با یکدیگر ترکیب کرده و سپس در آون پخته و پس از سرد شدن آن ها را در قالب های مخصوص شکل می دهند و در خشک کن های ویژه‌ی این کار خشک کرده و پس از بسته بندی به بازار عرضه می کنند.

در روش خانگی تهیه تشویقی باز هم با ترکیب مواد اقدام به پخت آن ها کرده و در فر می پزند و پس از سرد شدن آماده مصرف توسط بچه گربه می باشد.

راهنمای انتخاب تشویقی بچه گربه

راهنمای انتخاب تشویقی بچه گربه

اگر برای خرید تشویقی بچه گربه مناسب و مرغوب به راهنمایی نیاز دارید ما به شما راهنمای انتخاب این خوراکی را می آموزیم.

قبل از هر چیز باید هدف از خرید را مشخص کنید. اگر شما به دنبال خرید در حجم زیاد هستید و هدف شما در اختیار گرفتن بازار های بین المللی و یا داخلی باشد باید این موضوع را مدنظر قرار دهید که برای سفارش این حجم از محصول باید از شرکت های پخش و یا نمایندگی های تولید کنندگان به صورت مستقیم سفارش خود را انجام دهید.

خرید مستقیم این مزیت را دارد که کالا هایی را که خریداری می کنید با قیمتی مناسب تهیه کرده اید و از این لحاظ سود زیادی نصیب شما خواهد شد. زیرا قیمت پایین علاوه بر کیفیت مرغوب موضوعی است که برای یک خریدار عمده کالا دارای اهمیت فراوان می باشد.

در مرحله بعد به شرکت سازنده محصول دقت نمایید تا محصولات با کیفیت را انتخاب کنید. به مشخصات بر روی بسته نظیر تاریخ تولید تشویقی و انقضاء آن توجه کنید. همچنین مواد تشکیل دهنده خوراک و مقدار مصرف در هر وعده از جمله فاکتور های مهمی هستند که باید به آن ها توجه ویژه داشت.

بسته بندی تشویقی نیز مهم است زیرا اگر بسته بندی به درستی انتخاب نشود سبب می شود که غذا در مدت کوتاهی فاسد شود. بسته های مرغوب از ورود هوا، نور و رطوبت به درون غذا پیشگیری می کنند.

نکاتی درباره تشویقی بچه گربه

نکاتی درباره تشویقی بچه گربه

نکاتی درباره تشویقی بچه گربه باید به شما بگوییم که بسیار مهم هستند. باید به خاطر داشته باشید که تشویقی یک خوراک اصلی محسوب نمی شود و یک میان وعده می باشد که به گربه ها به منظور دادن انگیزه و ایجاد حس نشاط در آن ها خورانده می شود.

بنابراین در کاربرد آن برای بچه گربه زیاده روی نکنید و باید میزان دقیق آن را بر اساس وزن، سن گربه و نژاد آن توسط دامپزشک مشخص کنید.

از سوی دیگر دادن بیش از حد تشویقی به بچه گربه سبب می شود که حیوان دیگر انگیزه لازم برای یادگیری را نداشته باشد. علت این امر این است که بچه گربه هر زمان که بخواهد خوراکی مورد علاقه اش را به دست می آورد و برای به دست آوردن آن به کوشش نیاز ندارد.

فروشندگان تشویقی بچه گربه

فروشندگان تشویقی بچه گربه

فروشندگان تشویقی بچه گربه زیاد هستند لیکن مراکز پخش این کالا که محصولات خود را در حجم کلی و به صورت اینترنتی به فروش می رسانند کم می باشند.

بازرگانی دارا پت که در حوزه فروش اینترنتی عمده غذای حیوانات خانگی و به ویژه تشویقی بچه گربه فعالیت دارد تمامی کالا های خود را با نرخ مناسب به مشتری های خویش عرضه می کند.

برای کسب اطلاعات قیمت کالا و دیگر خدمات این بازرگانی به واسطه راه های ارتباطی زیر این پست با ما در تماس باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید