مرکز فروش خوراک سگ هاسکی جیبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه بارز خوراک کنسروی سگ جیبی3نکته مهم انتخاب خوراک سگ جیبیتوزیع کننده خوراک سگ جیبی

مرکز فروش خوراک سگ هاسکی جیبی خوراک های کنسرو شده و انواع مختلف خوراک های پوچ و خشک را برای مصرف انواع سگ های خانگی به خصوص سگ هاسکی به بازار فروش ارائه نموده است خوراک سگ جیبی کاملاً تحت نظر دامپزشک تهیه می‌شود و کاملا استاندارد می باشد بنابراین می تواند بهترین غذا برای سگ خانگی شما به حساب می‌آید اگر می خواهید بیشتر در مورد این مسئله اطلاع داشته باشید ما در ادامه در مورد شاخصه بارز خوراک کنسرو سگ چینی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار داده ایم.

مرکز فروش خوراک سگ هاسکی جیبی

شاخصه بارز خوراک کنسروی سگ جیبی

شاخصه بارز خوراک کنسروی سگ جیبی همانطور که گفته شد این محصول کاملاً تحت نظر دامپزشک ساخته می‌شود بنابراین بارزترین شاخصه آن نیز تخصصی بودن و سلامت بالای آن از شما برای اینکه یک خوراک مقوی و مفید را به سگ خود بخوانید حتما می بایست با دامپزشک مصرف کرده و کنسرو های خوراکی را در منزل خود تحت نظر دامپزشک تهیه نمایید اما ممکن است در آخر کیفیت کنسروهای آماده را نداشته باشد.

از بارزترین شاخصه های این محصول همچنین میتوان بهاری بودن این محصول از انواع میکروارگانیسم های بیماریزا اشاره کرد در واقع تمامی کنسرت های آماده شده برای حیوانات خانگی به صورت سالم هستند به هیچگونه عامل بیماری زایی در آنها رشد نکرده و وجود ندارد.

دقت داشته باشید که برای خوراندن این کنسرت به سگ خود می‌بایست نکات مراقبتی آن را نیز بدانید ایران ممکن است که در یک مورد تمامی کنسرو را نخورند و شما مجبور به نگهداری آن در مدت زمان بیشتری باشید.

در واقع وقتی که کنسرو را باز کردیم میبایست آنرا نهایت یک الی دو ساعت در هوای آزاد بگذارید سپس حتما می بایست در یخچال نگهداری شود همچنین نگهداری کنسرت در یخچال نیز مدت زمان محدودی دارد و اگر نیاز به استفاده از آن نداشت می‌بایست آن را فریز کنید.

3نکته مهم انتخاب خوراک سگ جیبی

3نکته مهم انتخاب خوراک سگ جیبی برای انتخاب خوراک سگ خود و حتماً می‌بایست نسبت به نکات و موارد متعددی توجه داشته باشد و حساسیت‌های بالا به خرج بدهید زیرا سگ به عنوان یک حیوان خانگی حساسیت بالایی در خوردن مواد غذایی دارد و اگر ماده غذایی ناسالم به سگ خورانده شود ممکن است باعث ایجاد بیماری‌های در سگ و در نهایت انتقال آنها به انسان شود.

  1. برای انتخاب کنسرت های مخصوص سگ جیبی حتما دقت داشته باشید که این محصول برای این نوع ساخته شده باشد زیرا انواع کنسروها برای سگ های خانگی متفاوت هستند و برخی از این خوراک ها که با نام سو پسر نیز معروف هستند مخصوص سگ های مریض و بی دندان و یا توله سگ را می باشند و از خرید آنها برای سگ های بالغ خودداری نمایید.
  2. همچنین بیشترین حد ترکیبات کنسرو های ساخته شده از گوشت می باشد به همین دلیل است که غذای سگ کمی گران می باشد. بنابراین هنگام خرید دقت داشته باشید که گوشت استفاده شده در کنسرو تعادل باشد و کمتر از حد نرمال نباشد.
  3. همچنین نکته مهم دیگری که حتما می بایست مد نظر داشته باشید این است که هنگام خرید دقت کنید که مهر دامپزشکی و مهر استاندارد جهانی بر روی کنسرو خریداری شده شما حک شده باشد نسبت به تاریخ مصرف کنسرو نیز می بایست حساسیت بالایی به خرج دهید تا سلامت سگ شما به خطر نیفتد.

توزیع کننده خوراک سگ جیبی

توزیع کننده خوراک سگ جیبی توزیع خوراک سگ عمدتاً توسط شرکت‌های خارجی و کارخانجات تولید کنندگان آن در خارج از کشور انجام می‌شود این خوراکها در حجم های بالا به کشورهای دیگر از جمله کشور ما صادر می‌شوند بنابراین مشتری هنگام خرید اگر محصول خود را از خود واردکننده خریداری نماید غزل قیمت بهتری بابت آن پرداخت خواهد کرد.

خوراک سگ از جمله مواد گران قیمت موجود در بازار است که کسانی که سگ خانگی دارند می بایست ماهانه هزینه مهمی را برای تهیه آن کنار بگذارند و بنابراین برای آنها کاملا مقرون به صرفه است که خرید خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام بدهند شما نیز می توانید این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید