توزیع بهترین خوراک مخصوص جوندگان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی های خوراک مخصوص جوندگانفروشگاه معتبر خوراک مخصوص جوندگان
توزیع بهترین خوراک مخصوص جوندگان

توزیع خوراک مخصوص جوندگان با بهترین کیفیت در فروشگاه خوراک جوندگان با نرخی استثنایی و به صورت انبوه عرضه می شود. اگر شما در دسته کسانی هستید که می خواهید با مهم ترین ویژگی های خوراک جوندگان آشنا شوید، در ادامه این نوشته با ما همراه شوید تا در این باره اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

توزیع بهترین خوراک مخصوص جوندگان

مهم ترین ویژگی های خوراک مخصوص جوندگان

مهم ترین ویژگی های خوراک مخصوص جوندگان

مهم ترین ویژگی های خوراک مخصوص جوندگان موضوعی است که قصد داریم در خصوص آن در این بخش از مطلب با شما سخن بگوییم.

همانگونه که شنیده اید جونده به حیوانی اطلاق می شود که برای پیشگیری از رشد دندان هایش باید مرتب در حال جویدن غذا باشد. حیواناتی چون خرگوش، موش، سنجاب، خوکچه هندی، تشی و همستر در گروه حیوان های جونده جای دارند.

بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی خوراک های این حیوان ها باید این باشد که مانع از رشد بیش از اندازه دندان های پیشین آن ها گردد. زیرا اگر غذایی که به این حیوانات داده می شود از رشد بیش از حد دندان هایشان جلوگیری ننماید، سبب مرگ جونده می گردد.

ویژگی دیگری که خوراک این جونده ها باید داشته باشد وجود املاح و ویتامین های کافی برای بهبود سیستم گوارش و افزایش سیستم ایمنی و استحکام استخوان های جونده است. مینرال ها و ویتامین هایی چون آهن، ویتامین سی، ویتامین دی، ویتامین آ و کلسیم برای بدن جونده ها ضروری می باشد.

یک غذای کامل برای جونده ها ترکیبی از حدود 80 درصد علف های خشک، 10 درصد میوه و سبزی و حدود 10 درصد پلت ها می باشد. در واقع عمده ترین خوراکی که یک جونده همچون خرگوش به آن نیاز دارد علف های خشکی جون تیموتی، یونجه و جو می باشد.

فروشگاه معتبر خوراک مخصوص جوندگان

فروشگاه معتبر خوراک مخصوص جوندگان

فروشگاه معتبر خوراک مخصوص جوندگان ارائه دهنده انواع خوراک برای خرگوش، همستر، خوکچه هندی و سایر جوندگان به صورت عمده و با نرخ مناسب می باشد.

برای اطلاع از قیمت فروش عمده غذای جوندگان و سایر خدماتی که در بازرگانی دارا پت انجام می گردد، به واسطه راه های ارتباطی قرار داده شده در این سایت با همکاران ما در تماس باشید تا مشاوره های لازم را در این زمینه به شما بدهند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید