مراکز تامین خوراک سگ نگهبان 8ماهه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع خوراک سگ نگهبان را بشناسیدمقدار خوراک سگ نگهبان در دوره های مختلفپخش مستقیم خوراک سگ نگهبان

برای خرید خوراک سگ نگهبان 8 ماهه می توانید با مراکز تامین این خوراک به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نیاز در مورد این خوراک و قیمت روز آن را به دست آورید و در صورت تمایل نسبت به سفارش اینترنتی این محصول اقدام کنید، در این مراکز بهترین انواع خوراک سگ 8ماهه با خرید اینترنتی برایتان رزرو می شود و آن را در بسته‌بندی مناسب به هر آدرسی در هر نقطه کشور که مایل هستید ارسال خواهند کرد.

مراکز تامین خوراک سگ نگهبان 8ماهه

انواع خوراک سگ نگهبان را بشناسید

انواع خوراک سگ نگهبان را بشناسید خوراک سگ نگهبان با توجه به سن آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد بنابراین کسانی که به پرورش سگ نگهبان اشتغال دارند و یا دارای این حیوان برای کار نگهبانی هستند و می‌خواهند تغذیه مناسبی را برای او فراهم کنند بهتر است نوع خوراک مناسب را با توجه به وزن و سن آن در اختیارش قرار دهند.

انواع مختلف این خوراک می‌توانند گوشت بوقلمون، گوشت قرمز، پای مرغ، گوشت مرغ، جگر، ماهی و برنج و انواع غذاهای آماده و حتی غذای خشک باشد بنابراین تنوع غذا و در خوراک سگ نگهبان بسیار زیاد است به عنوان مثال گوشت بوقلمون یکی از بهترین غذاهای سگ نگهبان است به شرطی که کاملاً پخته شده باشد و هیچ نوع استخوانی در آن وجود نداشته باشد این گوشت باید به تکه های کوچک تقسیم شود تا مدت زمان خوراک خوردن خوراک طولانی‌تر باشد زیرا سریع غذا خوردن حیوان می تواند برای او ضرر داشته باشد.

گوشت قرمز به شرطی که پروتئین بالایی داشته باشد یک غذای بسیار مناسب است اما معمولاً به دلیل قیمت بالایی که دارد با انواع مختلف سبزیجات پخته می شود تا حجم آن بیشتر گردد؛ استفاده از پای مرغ به تنهایی در تغذیه مناسب نیست چون میزان ارزش غذایی کمی دارد و حتی می‌تواند منجر به یبوست نیز بشود.

جگر از جمله غذاهایی است که به دلیل داشتن ویتامین های فراوان ارزش غذایی زیادی دارد با این حال ممکن است در جگر انگل و یا بقایای دارویی وجود داشته باشد که برای سلامتی آن مناسب نباشد؛ انواع مختلف غذای آماده وجود دارند که به صورت کنسرو غذای خشک ارائه می‌شوند می‌توانند به عنوان غذای کامل در تغذیه سگ مورد استفاده قرار بگیرد.

مقدار خوراک سگ نگهبان در دوره های مختلف

مقدار خوراک سگ نگهبان در دوره های مختلف این که در هر دوره زندگی چه سگ غذایی باید در اختیار آن قرار بگیرد رابطه مستقیمی با نژاد آن نیز دارد به عنوان مثال این مقدار غذا در سگ های با جثه کوچک متفاوت از سگ های نگهبان با جثه متوسط و بزرگ می باشد به عنوان مثال در مورد سگ های نگهبان کوچک در طول روز باید چهار وعده غذا داده شود در حالی که این مقدار از ۶ ماهگی به بعد به دو وعده کاهش می یابد در حالی که در سگ های دیگر ممکن است قضیه متفاوت باشد.

این که سگ نگهبان از نظر وضعیت سلامتی چگونه است می تواند در مقدار خوراک مصرفی به او بسیار موثر باشد به عنوان مثال اگر سگ بیمار باشد طبیعتاً غذای کمتری مصرف می کند و غذای مورد استفاده در سگ باردار نسبت به انواع دیگر هم می تواند متفاوت باشد.

با بالغ شدن سگ میزان غذای مصرفی روزانه او معمولاً دو عدد است اما باید این غذا از ارزش مواد مغذی مناسبی نیز برخوردار باشد علاوه بر مقدار غذایی که در اختیار سگ قرار می گیرد کیفیت آن نیز دارای اهمیت است و این غذا باید از نظر پروتئین، فیبر، انواع ویتامین ها و مواد معدنی و چربی مناسب باشد.

سگ نگهبان به طور معمول تا یک ماهگی از شیر خشک با شیر مادر استفاده می‌کنند و از یک تا دو ماهگی معمولاً به آنها غذای پوره یا استارتر نرم داده می‌شود همچنین در فاصله دو تا هشت ماهگی می تواند با انواع غذای کنسروی و حتی غذای خانگی این حیوان را پرورش داد و برای ۸ تا ۱۲ ماهگی نیز می توان این غذا تکرار کرد و بعد به سن بلوغ می رسد و می توان غذاهای متنوعی را در اختیار وی قرار داد.

پخش مستقیم خوراک سگ نگهبان

پخش مستقیم خوراک سگ نگهبان خوراک سگ نگهبان در پخش مستقیم این محصول توسط مراکز تامین خوراک ارائه می شود و کسانی که این خوراک را به صورت عمده نیاز دارند و دارای فروشگاه ارائه انواع خوراک حیوانات مختلف از جمله برای سگ هستند می‌توانند در ارتباط با این مراکز نیاز خود را به صورت عمده نیز درخواست کنند تا توسط فروشنده ها برای آنها رزرو و در اختیارشان قرار گیرد.

پخش خوراک سگ از طریق سفارش مستقیم اینترنتی صورت می‌گیرد به این معنی که خریداران می توانند با این مراکز تامین خوراک سگ ارتباط برقرار کنند و نیاز خود را به آنها اعلام کنند تا محصول در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن با وسیله نقلیه مناسب برای آنها ارسال شود.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید