مراکز تولید تشویقی دندانی سگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف تشویقی دندانی سگویژگی تشویقی دندانی سگاهمیت استفاده تشویقی دندانی سگعرضه تشویقی دندانی سگ
مراکز تولید تشویقی دندانی سگ

مراکز تولید تشویقی دندانی سگ نمونه های متنوعی از تشویقی را برای سگ تولید می کنند که بسیار مرغوب بوده و برای سگ های بالغ و توله مناسب هستند. اگر شما نیز به دنبال خرید عمده و با قیمت مناسب این نوع از تشویقی هستید می توانید به نمایندگی های مجاز آن سر بزنید. در این مقاله درباره اهمیت مصرف، ویژگی و انواع تشویقی سگ سخن خواهیم گفت. برای خواندن مقاله ما را همراهی کنید.

مراکز تولید تشویقی دندانی سگ

انواع مختلف تشویقی دندانی سگ

انواع مختلف تشویقی دندانی سگ

تشویقی دندانی سگ انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها خوراکی هستند و برخی دیگر به صورت اسباب بازی بوده و فقط برای بازی کردن سگ تولید می شوند.

هر کدام از تشویقی های دندانی از طعم های مختلفی نیز برخوردارند و از لحاظ شکل بسیار متنوع هستند. تشویقی های استخوان طبیعی، تشویقی استخوان ژله ای، تشویقی دندانی فلوراید دار، تشویقی دندانی با طعم مرغ، تشویقی دندانی با طعم گوشت و تشویقی استخوان مغز دار از حمله تشویقی های متنوع دندانی سگ محسوب می شوند.

ویژگی تشویقی دندانی سگ

ویژگی تشویقی دندانی سگ

ویژگی تشویقی دندانی سگ چیست؟ همانگونه که از نام این خوراکی بر می آید یک غذای تشویقی می باشد که برای دندان های سگ تولید می شود. به عبارت دیگر خوراکی لذیذی است که سگ ها به آن علاقه دارند و در عین حال مفید برای دندان های حیوان است.

بنابراین مهم ترین ویژگی این غذا این است که برای دندان های سگ سودمند است و به سالم نگه داشتن آن ها کمک فراوانی می کند. عملکرد این تشویقی به این گونه است که سگ آن را با دندان های خود می جود و وقتی این غذا از بین دندان های او عبور می کند میکروب های بیماری زا را از بین دندان هایش پاک می کند و دهانی کاملاً تمیز برای سگ ایجاد می کند.

از سوی دیگر خصوصیت دیگر آن این است که برای سگ سرگرم کننده می باشد و سگ مدت زمان طولانی با آن سرگرم می شود و به عنوان یک اسباب بازی خوشمزه برای او به حساب می آید. همین خصوصیت است که سگ را به آن علاقه مند می کند و حس نشاط را در حیوان پدیدار می کند.

اهمیت استفاده تشویقی دندانی سگ

اهمیت استفاده تشویقی دندانی سگ

استفاده از تشویقی دندانی سگ روزانه بسیار اهمیت دارد. باید بدانید که این خوراکی حاوی ویتامین هایی است که برای سگ مفید می باشند و وجود همین ویتامین ها است که در استحکام بخشیدن به استخوان ها و دندان های حیوان اثربخش است.

ویتامین دی و کلسیم موجود در تشویقی به تقویت مفاصل حیوان کمک کرده و سبب می گردد که دندان های سگ سالم بمانند. همچنین جویدن این خوراکی لذیذ به زدودن میکروب ها از دهان سگ و لا به لای دندان های او کمک شایانی می کند.

علاوه بر تاثیری که خوراکی تشویقی بر مفصل های حیوان دارد سبب تقویت سیستم ایمنی بدن او شده و در بهبود عملکرد دستگاه گوارش سگ اثرگذار می باشد. وجود همین املاح است که انرژی بدن سگ را به او باز می گرداند و باعث شادابی و سرحال ماندن سگ می شود.

علاوه بر همه این موارد این تشویقی به اندازه ای برای سگ لذیذ است که یادگیری را برای او آسان می کند و انگیزه فراگیری آموزش ها را در سگ تقویت می نماید.

عرضه تشویقی دندانی سگ

عرضه تشویقی دندانی سگ

عرضه تشویقی دندانی سگ ایرانی و خارجی با نرخی ویژه و در حجم کلی در این سایت که متعلق به بازرگانی دارا پت می باشد صورت می پذیرد.

از آنجایی که این بازرگانی به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط می باشد تمامی محصولات خود را به صورت انبوه عرضه می کند و قیمت فروش کالا ها بسیار پایین تر از بازار رایج می باشد.

برای کسب اطلاعات روز قیمت محصول تشویقی دندانی سگ مناسب سگ های توله و بالغ و آگاه شدن از دیگر خدمات این فروشگاه اینترنتی غذای حیوانات خانگی می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

همکاران خبره این مرکز شما را در این حوزه راهنمایی می کنند و به همه سوال های شما پاسخ می دهند. از هر کجای ایران که باشید به شما این اطمینان را می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش های درخواستی شما را برای‌تان ارسال خواهیم نمود.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید