توزیع تشویقی سگ استخوان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی درباره تشویقی سگ استخوانمقدار استفاده تشویقی سگ استخوانویژگی تشویقی سگ استخوان ژلاتینیخرید تشویقی سگ استخوان
توزیع تشویقی سگ استخوان

توزیع تشویقی سگ استخوان مناسب سگ های بالغ و توله در مرکز خرید تشویقی استخوان با نرخی ویژه و به صورت کلان انجام می شود. در این مقاله نکاتی را در خصوص تشویقی سگ استخوان مقوی متذکر می شویم و درباره مقدار استفاده و ویژگی این خوراک سخن خواهیم گفت. لطفاً برای توضیح های مفصل تر در این باره با ما همراه شوید.

توزیع تشویقی سگ استخوان

نکاتی درباره تشویقی سگ استخوان

نکاتی درباره تشویقی سگ استخوان

نکاتی درباره تشویقی سگ استخوان در این بخش از نوشته به شما خواهیم گفت. همانگونه که خود شما نیز می دانید سگ ها علاقه شدیدی به استخوان دارند و علت این امر به سبب مزیت هایی است که جویدن استخوان برای سگ به همراه می آورد.

استخوان یک ماده مغذی و سرشار از کلسیم است و وجود این ماده معدنی مهم برای استحکام بخشیدن به مفاصل سگ از اهمیت زیادی برخوردار است. از سوی دیگر از آنجایی که دندان ها از جنس کلسیم هستند از این رو این ماده باارزش باعث می شود که دندان های سگ مستحکم شوند.

همچنین با جویدن استخوان توسط سگ تمامی مواد آلاینده در بین دندان های حیوان زدوده می شوند و سگ را از شر میکروب های آزار دهنده رهایی می بخشد.

به همین دلایلی که در سطر های بالا متذکر شدیم سگ ها به جویدن این تشویقی علاقه فراوانی از خود نشان می دهند.

مقدار استفاده تشویقی سگ استخوان

مقدار استفاده تشویقی سگ استخوان

مقدار استفاده تشویقی سگ استخوان با وجود تمام مزیت هایی که برای این حیوان دارد باید محدود باشد و نباید به حیوان بیش از حد مجاز از این تشویقی داده شود. اصولاً توصیه می گردد یک تا دو بار در روز به سگ از این خوراکی داده شود تا در سلامتی دندان های او مفید واقع گردد.

البته میزان مصرف تشویقی بر اساس وزن سگ، نژاد سگ، سن حیوان، میزان فعالیت و وضعیت جسمانی حیوان باید تعیین گردد. از این رو توصیه ما این است که با نظر متخصصان علم تغذیه حیوانات و یا کارشناس های دامپزشکی مقدار دقیق استخوان تشویقی تعیین شود. همانگونه که خود شما نیز آگاهی دارید تشویقی ها در زمره غذا های اصلی نیستند و باید متناسب با استاندارد های تعیین شده به سگ از این خوراکی داده شود.

دادن بیش از اندازه این مشوق خوراکی علاوه بر این که ممکن است برای سگ مضراتی در بر داشته باشد باعث می شود که سگ دیگر انگیزه برای انجام کار هایی که به او سپرده شده است نداشته باشد زیرا می داند هر زمان که بخواهد این استخوان خوشمزه را به دست خواهد آورد.

ویژگی تشویقی سگ استخوان ژلاتینی

ویژگی تشویقی سگ استخوان ژلاتینی

ویژگی تشویقی سگ استخوان ژلاتینی چیست؟ در این قسمت راجع به خصوصیات این محصول با شما گفتگو می کنیم. برخی از ویژگی های مهم یک استخوان ژلاتینی برای سگ به شرح زیر می باشند:

• این خوراک دارای یک لایه ژلاتین حیوانی می باشد که در اندازه های مختلفی ساخته می شود و بر اساس نژاد سگ می توان سایز متناسب با دهان حیوان را انتخاب نمود.

• با جویدن آن لا به لای دندان های سگ از جرم تمیز می شود و دهانی عاری از آلودگی برای حیوان ایجاد می کند. در استحکام بخشیدن به لثه های سگ نیز کارساز می باشد.

• وجود املاح مفیدی چون کلسیم و ویتامین دی و پروتئین و چربی موجود در استخوان می تواند به تقویت دندان ها، لثه و رشد آن ها به ویژه در سگ های توله کمک نماید.

• این تشویقی از دوام زیادی برخوردار است و از مواد طبیعی می باشد که برای بدن سگ مفید بوده و می تواند تا ساعت ها حیوان را مشغول نگه دارد.

• با وجود این تشویقی می توانید مطمئن باشید که دیگر مبل ها و وسایل خانه شما توسط سگتان جویده نمی شود. زیرا سگ ها عاشق آن خواهند شد و سرگرم جویدن این استخوان می شوند.

خرید تشویقی سگ استخوان

خرید تشویقی سگ استخوان

خرید تشویقی سگ استخوان در وزن های مختلف مانند تشویقی استخوان 50 گرمی، تشویقی استخوان 100 گرمی و تشویقی استخوان 150 گرمی را می توانید با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در حجم زیاد از طریق این سایت که متعلق به بازرگانی دارا پت می باشد انجام دهید.

برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت به روز خوراک تشویقی سگ و دیگر محصولاتی که در این مرکز صورت می گیرد به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

اگر در زمینه محصول به اطلاعات بیشتری نیاز دارید و در خصوص تضمین خرید، خدمات پس از فروش و چگونگی ارسال کالا سوالی دارید با کارشناس های مجرب این مجموعه در تماس باشید تا در این رابطه راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در اختیار شما مشتری گرامی قرار دهند.

اگر در هر نقطه از ایران که باشید ما به شما اطمینان می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن غذای تشویقی سگ و یا هر محصول دیگری را که سفارش داده باشید برای شما ارسال می کنیم.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید