کارخانه تولید تشویقی سگ خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیر مصرف تشویقی سگ خانگیمشخصات تشویقی سگ خانگیطرز تهیه تشویقی سگ خانگیمحل خرید تشویقی سگ خانگی
کارخانه تولید تشویقی سگ خانگی

اگر به دنبال خرید تشویقی سگ خانگی ارزان قیمت هستید و می خواهید این کالا را در حجم زیاد تهیه کنید باید از طریق کارخانه تولید این محصول و یا مراکز پخش اصلی این کالا اقدام کنید. انواع تشویقی سگ خانگی 70 گرمی و سایر وزن ها را می توانید از طریق این مراکز فروش با نرخی ویژه سفارش دهید. برای دریافت اطلاعات مفید بیشتر درباره تشویقی های خانگی سگ با ما در ادامه این پست همراه شوید.

کارخانه تولید تشویقی سگ خانگی

تاثیر مصرف تشویقی سگ خانگی

تاثیر مصرف تشویقی سگ خانگی

تاثیر مصرف تشویقی سگ خانگی را می توانید به راحتی از روی وضعیت جسمانی و میزان انرژی که سگ در طول روز دارد متوجه شوید.

سگ با خوردن این تشویقی کار هایی را که از او خواسته اید به راحتی انجام می دهد و برای به دست آوردن مجدد آن باز هم تلاش می کند که کارش را به طرز صحیحی به انجام برساند.

از سوی دیگر به سبب املاح مفیدی که این تشویقی ها دارند حیوان انرژی زیادی کسب کرده و به جنب و جوش می پردازد. از سوی دیگر باعث شادی و خوشحالی سگ می شود و برای سگ های افسرده آرامش به همراه می آورد.

این تشویقی ها حاوی مواد موثر در پاکیزه نگه داشتن دندان های سگ هستند و محیطی سالم در دهان حیوان ایجاد می کنند.

به طور کلی سگ ها علاقه زیادی به خوردن تشویقی دارند و تشویقی های خانگی می توانند یک گزینه مناسب در این امر باشند.

مشخصات تشویقی سگ خانگی

مشخصات تشویقی سگ خانگی

مشخصات تشویقی سگ خانگی چه هستند؟ این سوالی است که ممکن است برای برخی از کسانی که می خواهند این محصول را سفارش دهند مطرح گردد.

باید بگوییم که مشخصه های یک تشویقی خوب خانگی برای سگ شامل مواردی به شرح زیر است:

• تنوع زیادی دارند و همین متنوع بودن این تشویقی ها است که نژاد های مختلف سگ با ذائقه های گوناگون غذایی بتوانند از آن ها استفاده کنند.
• مزه بی نظیر این تشویقی ها برای سگ بسیار دلچسب بوده و برای به دست آوردن این غذای لذیذ حیوان فرایند یادگیری را به راحتی طی کرده و کارش را به خوبی انجام می دهد.
• کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت این غذا از جمله مزایای آن به شمار رفته و همین خصوصیات است که سبب می شود مشتریان زیادی تمایل به خرید این کالا داشته باشند.
• بسته بندی کاملاً بهداشتی و مرغوب این کالا سبب می شود که برای مدت زمان زیادی قابل نگهداری باشد.
• در ساخت آن از مواد غذایی طبیعی استفاده شده و هرگز نگهدارنده ها در تهیه آن به کار نمی روند.
• در بهبود عملکرد گوارش سگ و کمک به هضم مواد غذایی در بدن حیوان کمک می کنند و سبب تقویت سیستم ایمنی حیوان شده و انرژی او را افزایش می دهند.

طرز تهیه تشویقی سگ خانگی

طرز تهیه تشویقی سگ خانگی

طرز تهیه یک تشویقی سگ خانگی فوری را در این بخش به شما آموزش می دهیم. شما می توانید با مواد غذایی که در خانه در اختیار دارید برای سگ خود یک تشویقی بی نظیر آماده کنید که در مدت زمان کوتاهی تهیه می شود.

برای ساخت این تشویقی که نوعی بیسکویت برای سگ است می توانید از آرد گندم، گوشت مرغ و یا گاو، روغن گیاهی، موز و اسفناج استفاده کنید. ابتدا همه مواد به جز آرد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. سپس آن ها را در آورده و آرد را کم کم به آن اضافه کنید تا به خوبی با هم مخلوط شوند.

بعد از این که یک مایه کاملاً یکنواخت تهیه کردید می توانید با استفاده از اشکال گوناگون آن ها را قالب بزنید و به شکل دلخواه در آورید. سپس آن ها را در سینی فر قرار دهید و بپزید.

وقتی بیسکویت ها پختند آن ها را از فر خارج کنید و بگذارید سرد شوند. حالا می توانید از این تشویقی لذیذ به سگ خود بدهید.

یادتان باشد در دادن تشویقی به سگ زیاده روی نکنید تا حیوان بداند که این نوعی جایزه است که باید برای به دست آوردن آن تلاش کند.

محل خرید تشویقی سگ خانگی

 محل خرید تشویقی سگ خانگی

اگر به دنبال محل خرید تشویقی سگ خانگی در حجم زیاد هستید و می خواهید این کالا را با قیمتی پایین و در زمانی کوتاه تهیه کنید توصیه ما به شما این است که از سایت بازرگانی دارا پت دیدن کنید.

بازرگانی دارا پت عرضه کننده انواع تشویقی های سگ و سایر حیوانات می باشد که محصولات خود را از طریق اینترنت و در کوتاه ترین زمان ممکن به همه جای ایران ارسال می کند.

برای اطلاع از قیمت محصول تشویقی سگ و دیگر خدماتی که در این مجموعه صورت می گیرد می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در این سایت قرار دارند با ما در تماس باشید.

کارشناس های با تجربه این مرکز به شما راهنمایی های لازم را ارائه می دهند و به مشاوره شما در خصوص محصول تشویقی سگ می پردازند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید