قیمت عرضه تشویقی سگ استخوان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد تشویقی سگ استخوان چیست؟مشخصات تشویقی سگ استخوانمواد معدنی موجود در تشویقی سگبازار فروش تشویقی سگ استخوان
قیمت عرضه تشویقی سگ استخوان

قیمت عرضه تشویقی سگ استخوان به پارامتر های گوناگونی نظیر برند سازنده، کیفیت تشویقی، نوع بسته بندی و حجم سفارش محصول بستگی دارد. در این مقاله می خواهیم درباره کاربرد، مشخصات و مواد معدنی موجود در تشویقی استخوان برای سگ با شما سخن بگوییم. لطفاً با ما همراه شوید.

قیمت عرضه تشویقی سگ استخوان

کاربرد تشویقی سگ استخوان چیست؟

کاربرد تشویقی سگ استخوان چیست؟

کاربرد تشویقی سگ استخوان چیست؟

تشویقی سگ انواع زیادی دارد که برای اهداف خاصی به سگ ها داده می شوند. تشویقی سگ استخوان ژله ای و انواع تشویقی سگ استخوان طعم دار از جمله این تشویقی ها به شمار می روند.

لیکن کاربرد این تشویقی های استخوانی با هدف آموزش به سگ ها داد می شود. همچنین برای مواردی که می خواهند سگ را شاد کنند و افسردگی را از او دور کنند از این نوع تشویقی به او می دهند.

این تشویقی در پاکیزه نگه داشتن محیط دهان سگ از آلودگی های باکتریایی نیز نقش به سزایی دارد و با جویدن آن میکروب های بین دندانی سگ کاملاً زدوده می شوند.

برای آموزش سگ ها به آن ها این تشویقی را پس از انجام عملی که از حیوان خواسته اند به او می دهند.
برای مثالی روشن باید بگوییم وقتی سگ می خواهد آموزش ایستادن بر روی پاهایش را فرا گیرد، وقتی که این حرکت را به درستی انجام داد این تشویقی را به او می دهند تا سگ متوجه باشد که برای کارش به او جایزه داده شده است تا باز هم تشویقی شده و همان حرکت را در دفعه های بعد انجام دهد.

مشخصات تشویقی سگ استخوان

مشخصات تشویقی سگ استخوان

مشخصات تشویقی سگ استخوان سالم و مرغوب عبارت هستند از:

• موادی که در ساخت این تشویقی به کار می روند دارای کیفیت ممتاز می باشند و با استفاده از مواد غذایی تازه فرآوری می شوند.

• مواد معدنی و ویتامین های موجود در این غذا برای مفاصل و استخوان ها و دندان های سگ بسیار سودمند می باشد.

• طعم این تشویقی بسیار مورد علاقه سگ می باشد و حیوان به جویدن آن علاقه وافری نشان می دهد.

• با جویدن آن پلاک های بین دندانی از روی دندان های سگ پاک شده و محیط دهانی سالم برای سگ ایجاد می شود.

• این غذا علاوه بر طعم دلچسبی که دارد برای حیوان بسیار سرگرم کننده است و می تواند برای ساعت های متمادی سگ را به خود مشغول دارد.

• برای کاهش تنش های عصبی سگ بسیار مفید است و استرس را از او دور می سازد.

مواد معدنی موجود در تشویقی سگ

مواد معدنی موجود در تشویقی سگ

مواد معدنی موجود در تشویقی سگ بسیار زیاد هستند و هر تشویقی متناسب با مواد تشکیل دهنده ای که در آن استفاده شده است از مواد مغذی متفاوتی برخوردار است.

به طور کلی برخی ویتامین و مواد معدنی که در تشویقی هایی که برای سگ ها آماده می شود عبارت هستند از: کلسیم، منیزیم، روی، پتاسیم، فسفر، ویتامین دی، ویتامین ای، ویتامین سی، سلنیم و ویتامین آ.

وجود این مواد مغذی در خوراک سگ ها به سلامتی مفاصل و استخوان های آن ها کمک می کند و در سالم نگه داشتن لثه و دندان های حیوان نقش بسیار بالایی دارد. همچنین به بهبود عملکرد دستگاه گوارش سگ نظیر هضم غذا و کارایی بالا روده ها و معده سگ کمک زیادی می کند.

وجود این ترکیبات در تشویقی سگ به سالم نگه داشتن مو و پوست حیوان نیز یاری می رساند. بنابراین حیوان دارای پوستی شاداب و مو های درخشنده می باشد و از ریزش مو های بدن سگ پیشگیری می کند.

این مواد مفید در تقویت بخشیدن به عملکرد سیستم ایمنی بدن حیوان نقش بالایی را ایفا می کنند و سگ را در برابر ویروس ها محافظت می کنند.

بازار فروش تشویقی سگ استخوان

بازار فروش تشویقی سگ استخوان

برای دستیابی به بازار فروش تشویقی سگ استخوان عمده و قیمت مناسب می توانید از طریق همین سایت که متعلق به شرکت بازرگانی دارا پت است اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی دارا پت عرضه کننده انواع خوراک برای حیوانات خانگی نظیر سگ، گربه و حیوانات جونده می باشد.

برای کسب اطلاعات قیمت محصول خوراک تشویقی سگ و دیگر محصولات این مجموعه به واسطه راه های ارتباطی زیر این پست با ما در تماس باشید.

همکاران فروش این مرکز آماده هستند تا مشاوره های لازم راجع به این کالا را در اختیار شما قرار دهند و شما را در این عرصه راهنمایی کنند.

در هر جای ایران که هستید می توانید برای سفارش محصولات تشویقی سگ اقدام کنید و مطمئن باشید که در زمانی اندک محصولات سفارشی شما را برایتان ارسال خواهیم کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید