قیمت عرضه استخوان تشویقی سگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

خاصیت استخوان تشویقی سگویتامین استخوان تشویقی سگنگهداری استخوان تشویقی سگبازار فروش استخوان تشویقی سگ
قیمت عرضه استخوان تشویقی سگ

استخوان تشویقی سگ انواع مختلفی دارد و به همین جهت هم می بینیم که در بازار با قیمت های گوناگون عرضه می گردد. برای مثال استخوان تشویقی سگ ژله ای را با نمونه های سخت که از حیوانات متفاوت مثل گاوها هستند، از نظر نرخ مختلف می باشند. در همین حال با مراجعه به بازار فروش استخوان تشویقی سگ ایرانی می توان آنها را با بهای‌ نازل هم به دست آورد. اگر بخواهید استخوان تشویقی سگ خوب را عمده تهیه کنید، بی تردید نرخ ها نیز مناسب تر اعلام خواهند شد.

قیمت عرضه استخوان تشویقی سگ

خاصیت استخوان تشویقی سگ

خاصیت استخوان تشویقی سگ

مهمترین خاصت استخوان تشویقی سگ چیست و چرا باید آن را استفاده کرد؟ جویدن یکی از ملزومات اساسی این نوع حیوانات به شمار می رود. اگر شرایط درستی را برای ‌شان فراهم نکنید، ممکن است که به وسایل خانه شما مثل صندلی و مبلمان آسیب برسانند. برای همین توصیه می شود تا حتماً از این ماده کار بگیرید و به نوعی جلوی خسارت ها را گرفته و سلامتی سگ خود را هم تضمین نمایید.

استخوان ها افزون بر این که باعث می شوند تا حیوان خانگی تا‌ن سرگرم شود، برای تندرستی او هم مناسب می باشد. این نوع فرآورده خاصیت های زیادی داشته و ما می کوشیم تا در بخش حاضر چند مورد بسیار با اهمیت را به گونه خلاصه برای شما توضیح دهیم که از این قرار می باشند:

• آنها کلسیم زیادی دارند و برای همین نه تنها برای استحکام بیشتر استخوان های سگ مفید می باشند، بلکه دندان های‌ شان را تمیز نگه می دارد. چون که با جویدن آن جرم ها از بین می روند.

• این فرآورده می تواند برای معده هم کارایی بالایی داشته و به اگر خُرد نشود، طبعاً باعث هضم بهتر خوراکی های دیگر شده و در همین حال دستگاه گوارش را سالم نگه می‌ دارد.

• فرآورده های تشویقی از این دست می توانند نقش مهمی در سلامتی قلب و عروق سگ ها داشته باشند.

ویتامین استخوان تشویقی سگ

ویتامین استخوان تشویقی سگ

در انواع متفاوت استخوان تشویقی سگ به صورت زیادی ویتامین های گوناگون وجود دارد. ولی در این نمونه بیشتر می بینیم که ویتامین آ، خانواده ب و همچنین ای دیده می شود. این را هم بگوییم که بستگی به نوع تغذیه و از طرف دیگر سلامتی حیوانی دارد که از آن این استخوان به دست آمده است. عموماً نمونه‌ هایی که از گاو آماده می شوند بهترین گزینه جهت تغذیه سگ ها هستند.

روی هم رفته این نوع ویتامین ها سبب می گردند تا حد زیادی سیستم ایمنی حیوانات افزایش پیدا کرده و بنابراین در برابر ویروس های متفاوت بسیار مقاوم شوند. ضمن این که فرآورده ها در صورتی که به خوبی آماده شده باشند و فاسد نگرد‌ند، به محکم شدن اسکلت بدن و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار موثر خواهند بود. ضمن این که در مواقع غیر از فصل مو ریزی، شاهد ریختن این عضو بدن آنها نخواهید بود.

نکته دیگری هم باید بگوییم، حتماً از مکانی بسیار معتبر چنین تشویقی هایی را به دست آورید. همچنین برخی از آنان از موادی غیر از استخوان اصلی به دست می آیند که می شود به نوع ژلاتینی اشاره کرد. این نمونه بسیار نرم بوده و کارایی خیلی بالایی دارد. بیشتر سگ ها به آن علاقه وافری نشان می دهند و همین مسئله نیز سبب می گردد تا به خوبی آموزش ها را فرا بگیرند.

روی هم رفته غذاهایی که به تشویقی نام آشنا هستند، بیشتری برای حرف شنو‌ی بهتر حیوانات به کار می روند. با آنان البته می شود آموزش های گوناگون را هم داد و به این ترتیب سگ ما‌ن دستورات را به خوبی عملی سازد. باید بگوییم که این فرآورده ها مناسب برای توله ها و حیوانات بالغ می باشند.

نگهداری استخوان تشویقی سگ

نگهداری استخوان تشویقی سگ

می دانید چگونه از استخوان تشویقی سگ نگهداری کنید؟ این بستگی به ویژگی های محصول دارد و همانطور که گفتیم برخی هم به جز از ماده اصلی، آنها را با ژلاتین های مخصوص ساخته اند. بنابراین باید در حفظ آنان به خوبی کوشید و نگذاشت تا فاسد شوند. در غیر این صورت‌ طبعاً می تواند برای حیوان شما بسیار مضر بوده و به نوعی او را مبتلا به بیماری های گوناگون نماید.

از جانب دیگر نگهداری آنان را حتماً در جایی خشک و بدون نَم انجام دهید. به این ترتیب دیگر نگرانی های شما در زمینه فاسد بودن کالا برطرف می شود. در کل می توانید که در جایی به دور از آلودگی ها نیز اقدام به مراقبت از چنین فرآورده هایی نمایید. به دور از نور خورشید بگذارید و همچنین در نظر داشته باشید که جای گرم قرار نگیرند.

اما بحث انبارداری به شیوه انبوه کاملاً فرق دارد. عموماً شرکت هایی که آنها را در سوله ها قرار می دهند، از پالت های مخصوص استفاده کرده و همچنین فضایی با تهویه عالی را در نظر خواهند گرفت. به این شکل در مدت زمان بیشتری از چنین غذاهایی مراقبت می کنند.

بازار فروش استخوان تشویقی سگ

بازار فروش استخوان تشویقی سگ

یکی از پرفروش‌ ترین نوع غذاهای تشویقی مخصوص سگ ها، استخوان ها می باشند. به این ترتیب می توان به مسئله پر رونق‌ بودن بازار فروش آنها اشاره کرد. یعنی داد و ستد آن به وفور انجام می شود و طبعاً می تواند همراه با سود خوبی باشد. به هر حال این موضوع هم به بعضی موضوعات ربط زیادی دارد. مثلاً کیفیت، داشتن استانداردهای لازم و بهداشتی بودن، عرضه با قیمت های خوب و در دسترس قرار دادن راحت آن از موارد مهم اند.

ولی اگر صادرکننده‌ انواع غذاهای حیوانات خانگی می باشید، یا به عرضه آنها در بازار مناطق مختلف داخلی می پردازید، می توانید که خیلی ساده و با قیمت های استثنایی فرآورده ها را از این مرکز پخش آنلاین هم تهیه کنید و دیگر نگرانی رفت و آمد و نباشید.

به این صورت خیلی از مشکلات شما هم رفع می گردد. برای مثال نیازی نیست تا راه های‌ طولانی را طی کرده و از کارهای روزانه خود عقب بمانید، بلکه زمینه جهت ارائه دادن سفارش تلفنی مهیا شده است. همین موضوع هم سبب کاهش پیدا کردن هزینه های جانبی می گردد که به مراتب از نظر مالی به نفع شما تمام خواهد شد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید