بازار خرید خوراک سگ ژرمن

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از خوراک طعم گوشت سگ بدانید3 مورد از مزایای خوراک کنسروی سگمشخصات مهم خوراک سگ بالغبازرگانی فروش خوراک سگ ژرمن

خوراک سگ ژرمن باید متناسب با نوع فعالیت سنگین و تحرک بالای این حیوان، مقوی و پرانرژی باشد. کیفیت غذای سگ ژرمن با طول عمر و سلامت حیوان رابطه مستقیمی داشته و می تواند تمامی نیازهای بدن سگ را برای انجام وظایفی که از او خواسته شده، تامین کند.

بازار خرید خوراک سگ ژرمن

آنچه باید از خوراک طعم گوشت سگ بدانید

آنچه باید از خوراک طعم گوشت سگ بدانید همانطور که باید بدانید اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با خوراک سگ نگهبان وجود دارد باید بدانیم که محصول مورد نظر که در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت یکی از بهترین و پر کیفیت ترین نوع خوراک های موجود در بازار بود که با سایر خوراکی های سگ توانسته رقابت بسیار تنگاتنگی را از خود به جا بگذارد و به راحتی هرچه تمام توانسته شرایط ایده‌آلی را برای تمامی مشتریان و مصرف کنندگان از خود به جا بگذارد و به راحتی هر چه تمام توانسته سبب جلب رضایت تمامی مشتریان و مصرف‌کنندگان واقع گردد چرا که توانسته به راحتی هر چه زمان به تمامی نیازهای آنها پاسخگوی مهم تلقی گردد.

اگر بخواهید در رابطه با محصول مورد نظر اطلاعات بسیار زیادی را کسب کنید در یک جمله به خدمت شما عزیزان می‌گویم که محصول مورد نظر دارای انواع گوناگون و مختلف بوده که هر یک از آنها دارای مزایا و فاکتورهای اساسی و مهمی بوده که یکی از این فاکتورها را ما طبق تمامی نیازهای شما را مورد تحلیل و بررسی قرار داده ایم و طبق خواسته شما آنها را آماده ارائه خدمت به شما عزیزان گردیم تا اینکه شما می توانید طبق خواسته و نیاز خودتان نوع دلخواهی از انواع گوناگون محصولات خوراکی را به بهتری صورت برای خودتان خریداری کنید و نهایت استفاده و بهره از یک محصول پر کیفیت و پر محتوا را به شکل قابل توجهی برای خودتان به ارمغان آورید.

3 مورد از مزایای خوراک کنسروی سگ

3 مورد از مزایای خوراک کنسروی سگ سگ ژرمن شپرد یک نژاد اصیل آلمانی است که در انجام اموری مانند گله داری، نگهبانی، کمک به افراد دارای معلولیت و همچنین جستجو و نجات مهارت بالایی دارد. جثه سگ های ژرمن بزرگ است و از هوش بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل اغلب در نیروی پلیس، نیروهای امدادی، آتش نشانی و امثال آن بکار گرفته می شود. غذای سگ های ژرمن باید دارای تنوع خوبی باشد. می توان از خوراک کنسروی سگ در کنار غذای خانگی برای آنها استفاده کرد. البته در تهیه غذای خانگی نمی توان تناسب میان چربی و پروتئین بکار رفته در غذای سگ را بطور دقیق رعایت کرد، مگر آنکه از یک دامپزشک و یا یک کارشناس تغذیه در این باره مشاوره گرفته شود. خوراک توله سگ، خوراک سگ بالغ و خوراک سگ نگهبان با یکدیگر تفاوت هایی دارند. خوراک کنسروی سگ می تواند خشک و یا تر باشد.

نگهداری طولانی مدت از غذای خشک راحت تر است و خوراک کنسروی تر نیز تا زمانیکه درب قوطی باز نشده باشد، ماندگاری بالایی دارد. به همین دلیل برخی از صاحبان سگ ترجیح می دهند وقت کمتری صرف درست کردن غذا کرده و بیشتر از غذای آماده برای سگ استفاده کنند. در خوراک کنسروی سگ از پروتئین گوشتی و سبزیجات بطور همزمان استفاده شده تا جذابیت و تنوع بیشتری برای حیوان داشته باشد. بسته بندی کنسرو غذای سگ به نحوی است که سلامت غذا را تضمین کرده و نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده ندارد. تناسب غذایی در کنسروها با توجه به نیاز بدنی سگ به طور دقیق رعایت شده بطوریکه دارای پروتئین بیشتر و کربوهیدرات کمتر است.

مشخصات مهم خوراک سگ بالغ

مشخصات مهم خوراک سگ بالغ خوراک طعم گوشت سگ به دلیل نوع وظیفه ای که برعهده دارند، باید همواره پر انرژی و سلامت باشند. سگ های نگهبان آموزش های زیادی در زمینه حفاظت و مقابله با افراد ناشناس می بینند. برای انتخاب خوراک مناسب این دسته از سگ ها، توجه به نژاد آنها حائز اهمیت فراوانی است. حجم غذای داده شده به سگ نگهبان با توجه به وزن، سن، شرایط سلامت، شرایط محیط و … تعیین می شود. اگر به این نکات توجه نشود، سلامت سگ به خطر افتاده و ممکن است به بیماری های مختلفی گرفتار شود. باید ترکیبی از غذاهای گوشتی و سبزیجات را به سگ نگهبان داد تا تمام مواد مورد نیاز بدن او تامین شود.

سگ نگهبان باید در زمان مشخصی غذا بخورد و اگر به دنبال تحرک و جنب و جوش در وقت غذا بود، باید ظرف خوراک از جلوی او برداشته شود تا به زمان بندی مشخصی برای خوردن غذا عادت کند. حجم غذای خورده شده توسط سگ را به یاد داشته باشید تا در روزهای آینده بیشتر و یا کمتر از حد نیاز به حیوان غذا ندهید. از غذاهایی که پروتئین و چربی بالاتری دارند در برنامه غذایی سگ نگهبان استفاده می شود زیرا حیوان باید در تمام طول شبانه روز انرژی بالایی داشته باشد. برای سگ نگهبان می توان گوشت بوقلمون، گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی، جگر و پای مرغ را در کنار سبزیجات پخته بکار برد. دادن تشویقی به سگ ها کمک می کند آنها انگیزه بیشتری برای انجام وظایف داشته باشند.

بازرگانی فروش خوراک سگ ژرمن

بازرگانی فروش خوراک سگ ژرمن فروش خوراک سگ ژرمن از مراکز فروش مستقیم غذای حیوانات خانگی، به دلیل اطمینان از سلامت غذا و استاندارد بودن آن، توصیه می شود. می توان بدون مراجعه حضوری و فقط از طریق سایت های اینترنتی، اقدام به انتخاب و خرید خوراک سگ از نژاد ژرمن کرد. غذای سگ موجود در بازار عمدتا وارداتی هستند. می توان پیش از توزیع خوراک سگ در فروشگاه های “پت شاپ”، آن را با قیمتی کمتر، از بازرگانی معتبر وارد کننده این محصول تهیه کرد.

خوراک سگ بطور محدود در کشورمان نیز تولید می شود که درصورت تمایل می توان از محصولات ایرانی در این زمینه استفاده کرد. خوراک سگ تولید شده در ایران دارای کیفیت بالا و ارزش غذایی خوبی است. از فاکتورهای مهم قیمت گذاری برای خوراک سگ ژرمن می توان به کشور تولید کننده، حجم گوشت استفاده شده در آن، وزن محصول و مناسب بودن آن برای چند نژاد مختلف سگ اشاره کرد. کشورهای آلمان، ایتالیا و فرانسه جزو تولیدکنندگان مطرح انواع خوراک سگ هستند، اما با توجه به افزایش قیمت ارز، تهیه خوراک تولید شده در این کشورها مستلزم صرف هزینه بسیار خواهد بود.

غذاهای مخصوص سگ ها علاوه بر این که به صورت منجمد شده و کنسروی تولید می شوند به صورت خشک و بسته بندی شده نیز تولید و به فروش می رسند و استفاده از آنها هیچ تفاوتی ندارد و تمام این خوراک ها خواص یکسانی برای سگ ها دارند اما روش نگهداری از خوراک های خشک شده و بسته بندی شده آسانتر از خوراک های منجمد شده است اما خوراک های خشک شده ی حیوانات معمولا قیمت گرانتری دارند و برای اطلاع از قیمت آنها به وب سایت فروش خوراک مخصوص سگ مراجعه نمایید. خرید خوراک سگ از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید