قیمت مناسب غذای اکسترود ماهی کپور

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده مشتری های صادرات غذای ماهیمراکز تولید غذای اکسترود ماهی کپور
قیمت مناسب غذای اکسترود ماهی کپور

شرکت هایی که در حوزه تولید قزل آلا و همینطور سایر آبزیان پرورشی مثل نوع زینتی ژاپنی هستند، می توانند که به راحتی خوراک درجه یک آنان را از اینجا تهیه کنند. البته غذای اکسترود ماهی کپور هم در دسترس مشتریان قرار می گیرند. این کار به گونه عمده و به قیمت ارزان صورت خواهد گرفت.

قیمت مناسب غذای اکسترود ماهی کپور

عمده مشتری های صادرات غذای ماهی

عمده مشتری های صادرات غذای ماهی

صادرات غذای ماهی به کشورهای متعددی از جهان صورت می گیرد و به این ترتیب شرکت های اصلی، مشتریان این نوع از محصولات می باشند. آنان عمده درخواست را به فروشنده ارائه داده و به این ترتیب می توانند که کالایی درجه یک را بخرند و به آسان هم به فروش رسانند. اما صادرات بیشتر به این کشورها صورت می گیرد:

• عراق
• عمان
• افغانستان

البته در این عرصه یک سری از ضوابط را هم شرکت های تجاری در نظر دارند. آنان به استانداردهای ممالک مقصد توجه دارند و طبق آن محصولات را درخواست می دهند. همچنین خوراک های درجه یک، مناسب برای ماهیان مختلف را آماده کرده تا به این صورت مشتریان بتوانند گزینه های متنوعی در پیش رو‌ داشته باشند.

به هر حال شرکت های تجاری به دلیل این محصولات را عمده می خرند چون با هزینه های کمتری آنان را به دست آورده و در عین زمان، با خود فروشنده اصلی معامله خواهند کرد. این را هم بگوییم که نوع مرغوب شرکت های سازنده را آسان درخواست می دهند که فروش خوبی را در کشورهای متعدد تجربه می کنند.

مراکز تولید غذای اکسترود ماهی کپور

مراکز تولید غذای اکسترود ماهی کپور

در ایران مرکزی که تولید غذای اکسترود ماهی کپور را انجام می دهند، گوناگون اند. برخی از آنان با دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارند، می کوشند تا محصولاتی را آماده نمایند که در سطح جهانی می شود پخش نمود. یعنی از استانداردهای بین المللی برخوردار می باشند.

باید گفت که چنین فرآورده هایی مخلوطی از چندین نوع ماده اولیه بوده که حاوی مقدار فراوانی از پروتئین، چربی، گیاهان و غیره می باشند. مفید برای نوع پرواری، مولد و حتی بچه ماهیان کپور هستند و باعث رشد سریع آنان نیز می گردند.

به هر صورت می توانید که خیلی راحت کالاهای چنین شرکت های برتری را امروزه از اینجا بخرید. آنها را فروشنده برای شما در اسرع وقت ارسال می دارد و پیش از معامله نیز به خوبی معرفی کرده تا خرید عالی را تجربه نمایید و راحت نیز از آن ها‌ استفاده کنید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید