قیمت انواع غذای خرگوش خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره غذای خرگوش خانگیشرکت توزیع غذای خرگوش خانگی
قیمت انواع غذای خرگوش خانگی

برای آگاهی از قیمت غذای خرگوش خانگی در انواع گوناگون می توانید با شرکت غذای خرگوش که این محصول را با نرخ کارخانه توزیع می نماید در ارتباط باشید. لیکن در ادامه این مطلب درباره خوراک خرگوش خانگی، اطلاعات سودمندی را در اختیار شما قرار داده ایم تا با مواد غذایی مورد نیاز این حیوان زیبا بیشتر آشنا شوید. لطفاً برای توضیح های جامع تر با ما همراه باشید.

قیمت انواع غذای خرگوش خانگی

اطلاعاتی درباره غذای خرگوش خانگی

اطلاعاتی درباره غذای خرگوش خانگی

درباره غذای خرگوش خانگی اطلاعاتی را در این بخش از متن به شما می دهیم.

خرگوش ها از رژیم غذایی متنوعی از علوفه های خشک تا میوه ها و سبزی های تازه و انواع پلت برخوردارند. برخی از خوراک های خرگوش به شرح زیر می باشند:

پلت ها: حدود ده درصد از غذای خرگوش را پلت ها تشکیل می دهند که باید تازه باشند و در جای خشک و خنک نگهداری گردند. پلت ها باید از علف های خشک شده ای چون یونجه تهیه شوند و فاقد دانه های ذرت و یا آجیل ها باشند.

علف های خشک شده: علف هایی  چون یونجه، جو، جو دو سر و تیموتی از جمله غذا های اصلی و مورد علاقه خرگوش ها هستند که نزدیک به 70 % از رژیم غذایی این حیوان را باید شامل گردند. خوردن علف های خشک شده برای پیشگیری از رشد دندان های این جونده ضروری است.

سبزی ها و میوه ها: به دلیل وجود مواد معدنی و ویتامین هایی چون ویتامین آ، پتاسیم، ویتامین سی و ویتامین ای در سبزی ها و میوه هایی همچون کرفس، کاهو، کلم بروکلی، جعفری، کلم قرمز، ریحان، هویج، سیب، شاه توت، بلوبری، گیلاس، فلفل سبز، خربزه، هلو، گلابی، آناناس و جوانه لوبیا می توان روزانه حدود یک بشقاب کوچک از این مواد غذایی را در اختیار خرگوش ها قرار داد.

شرکت توزیع غذای خرگوش خانگی

شرکت توزیع غذای خرگوش خانگی

بازرگانی دارا پت که یک شرکت توزیع غذای خرگوش خانگی است، انواع خوراک را برای خرگوش در وزن های گوناگون به صورت انبوه و با نرخی اقتصادی در اختیار خریداران این کالا قرار می دهد.

اگر به دنبال این هستید که این کالا را به صورت کلان خریداری نمایید و می خواهید از قیمت آن آگاهی یابید و یا با سایر خدمات این شرکت آشنا شوید، لطفاً به واسطه راه های ارتباطی موجود در این سایت با همکاران ما تماس برقرار کنید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید