فروشگاه غذای خشک سگ بالغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات غذای خشک سگ بالغ چیست؟خرید انواع غذای خشک سگ بالغ
فروشگاه غذای خشک سگ بالغ

برای خرید انواع غذای خشک سگ بالغ به صورت عمده و با نرخی ارزان می توانید به فروشگاه غذای سگ که به صورت تخصصی اقدام به فروش این محصول می نماید و نماینده تولیدکنندگان می باشد سر بزنید. بخش بعدی را به گفتگو پیرامون مشخصات خوراک سگ بالغ خشک اختصاص داده ایم. اگر شما برای خرید این محصول به راهنمایی نیاز دارید پس لطفاً این مقاله را تا انتها بخوانید.

فروشگاه غذای خشک سگ بالغ

مشخصات غذای خشک سگ بالغ چیست؟

مشخصات غذای خشک سگ بالغ چیست؟

آیا می دانید مشخصات غذای خشک سگ بالغ چیست؟

همانگونه که خود شما نیز می دانید برای سگ ها غذا های متفاوتی با طعم های گوناگون تولید می شود که به طور کلی به دو دسته غذا های خشک و غذا های تر دسته بندی می شوند.

یکی از ویژگی های عمده خوراک های خشک میزان پایین رطوبت در آن ها است که نگهداری آن ها را برای مدت های طولانی تضمین می کند. میزان رطوبتی که در همه خوراک های خشک سگ باید وجود داشته باشد زیر ده درصد است و عموماً این میزان رطوبت حدود 7 تا 8 درصد می باشد.

غذا های خشک سگ بالغ کمک زیادی به کارایی درست دستگاه گوارش و وضعیت معده و روده حیوان می نمایند. همچنین این خوراک ها به سبب این که توسط سگ جویده می شوند در تمیز نگه داشتن دندان ها و نگهداری از بهداشت دهان سگ بسیار کارساز هستند.

غذا های خشک که توسط برند های زیادی ساخته و به بازار عرضه می شوند یکی از غذا های مورد علاقه همه سگ ها به شمار می روند که در مزه های مختلف با توجه به سلیقه غذایی سگ ها تولید می گردند.

طعم اردک، مرغ، گاو، بره، بوقلمون، میگو و ماهی از جمله طعم هایی می باشد که در خوراک خشک سگ ها یافت می شود.

خرید انواع غذای خشک سگ بالغ

 

خرید انواع غذای خشک سگ بالغ

خرید انواع غذای خشک سگ بالغ را می توانید با نرخی استثنایی و در حجم انبوه از این مرکز نیز انجام دهید.

برای آگاهی از قیمت غذای سگ بالغ خشک و سایر خدماتی که در بازرگانی دارا پت صورت می پذیرد می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در این سایت گذاشته شده است با ما در تماس باشید.

همکاران حرفه ای ما آماده هستند تا به تمام پرسش های شما در این باره پاسخ دهند و شما را در زمینه خرید خوراک خشک سگ بالغ راهنمایی کنند و مشاوره های لازم را در این خصوص به شما بدهند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید