عرضه غذای تشویقی سگ 70 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقدار مصرف غذای تشویقی سگتاثیر غذای تشویقی برای سگویتامین غذای تشویقی سگ 70 گرمیتوزیع غذای تشویقی سگ 70 گرمی
عرضه غذای تشویقی سگ 70 گرمی

غذای تشویقی سگ 70 گرمی را بهترین عرضه کننده در انواع متفاوت ارائه می دهد. این نوع فرآورده ها را بهترین کارخانه ها با مواد اولیه مرغوب ساخته اند و در همین حال کیفیت ایده آلی دارند. ولی برای تهیه بهترین نوع غذای تشویقی سگ مخصوص باید به موضوعات گوناگون توجه داشته باشید. برای مثال گزینه مطلوب، مراجعه به محل اصلی توزیع غذای تشویقی سگ طعم دار بوده که تنوع بالایی دارد.

عرضه غذای تشویقی سگ 70 گرمی

مقدار مصرف غذای تشویقی سگ

مقدار مصرف غذای تشویقی سگ

آیا می‌ دانید که به چه مقدار در روز از غذای تشویقی سگ مفید استفاده کنید؟ نکته ای که باید همین ابتدای امر برای تا‌ن بگوییم، این بوده که چنین فرآورده هایی غذای اصلی محسوب نمی شوند. برای همین به عنوان یک ماده سیر کننده‌ به سگ خود از آن ندهید. درست است که می تواند مفید واقع شود، ولی استفاده بیش از حد طبعاً به سلامتی حیوان خانگی شما تاثیر نامطلوب گذاشته و چه بسا آنها را بیمار کند.

از عوارض اصلی استفاده بیش از اندازه و غیر استاندارد تشویقی ها این بوده که حیوان شما به مرور وزن اضافه می کند، کج خلق می شود، بهانه گیری کرده و همینطور به جای غذای اصلی همیشه از این نوع محصولات می خواهد. بنابراین باید از ابتدای امر یعنی زمانی که توله است تا دوران بلوغ به شدت رژیم را در نظر داشته باشید. البته این موضوعات در مصرف بسیار مهم هستند:

• سن را حتماً در نظر داشته باشید. توله ها برای اینکه بهتر آموزش ببینند و همینطور رشد خوبی داشته باشند، در وعده های متعدد به این فرآورده ها نیاز دارند.

• به موضوع نژاد بی تردید باید دقت کنید. گونه های ریز جثه طبعاً غذای کمتری نیاز دارند.

• به سلامتی جسمانی و تحرک هم به طور کامل‌ توجه داشته باشید.

تاثیر غذای تشویقی برای سگ

تاثیر غذای تشویقی برای سگ

مهمترین تاثیرات غذایی تشویقی های متعدد برای سگ چیست؟ باید گفت که این نوع فرآورده ها بیشتر جنبه یادگیری را دارند. شما در کنار توجه نمودن به حیوان خود چه از نظر گفتاری و مهرورزی‌ و همینطور در پهلوی آن نوازش نمودن پی‌ هم آن، می توانید از چنین خوراک هایی هم استفاده کنید. به این ترتیب بیشتر به حرف شما گوش فرا خواهد داد و دستورات را نیز عملی می نماید.

بنابراین دیگر سگ شما در جاهایی که منع شده وارد نخواهد شد، درست در مکانی که شما در نظر گرفته اید دستشویی خواهد کرد، به صدای تا‌ن حساس بوده و به نوعی گاهی از شما در برابر خطرات دفاع خواهد کرد، زمان حمام رفتن کج خلقی نمی کند و سایر مزیت های دیگر هم داشته که با دادن تشویقی می توانید بیشتر او را عادت داده و به این ترتیب یک سگ خوب، حرف شنو و تربیت شده داشته باشید.

از این بحث که بگذریم محصولاتی از این دست برای بسیاری از حیوانات حکم یک مکمل غذایی را هم دارد. برای نمونه مناسب برای سگ های پرتحرک‌ می باشند که بدن شان‌ به کالری بالاتری نیاز داشته و یا حتی می توانید در صورت باردار بودن به آنان بیشتر از این خوراک ها بدهید. روی هم رفته سلامتی بدن سگ ها به این صورت تضمین می شود. ولی باز هم تاکید می کنیم که در این زمینه زیاده روی نکنید.

اگر می خواهید تاثیر بیشتر این نوع خوراکی ها را مشاهده کنید، بهتر است که طبق دستورالعمل هایی که روی هر کدام از بسته ها نوشته شده عمل نمایید. ضمن این که در صورت بروز مشکل حتماً به دامپزشکی مراجعه کنید.

ویتامین غذای تشویقی سگ 70 گرمی

ویتامین غذای تشویقی سگ 70 گرمی

در یک بسته غذای تشویقی سگ 70 گرمی، به نظر شما چه نوع ویتامین هایی می تواند موجود باشد؟ این بستگی به نوع خود فرآورده دارد. برای مثال محصولاتی که از گوشت های سفید، آبزیان و همینطور قرمز تولید می گردند، بیشتر حاوی ویتامین های متعدد نسبت به نمونه های گیاهی می باشند. اصولاً اگر بخواهیم به صورت کلی نگاهی به این مسئله بیندازیم می شود که به این موضوعات اشاره کرد:

• ویتامین های گروه B

• D

• E

• A

• K

هر یک از این ویتامین ها نقش بارزی در سلامتی حیوان دارد. برای مثال گروه ب می تواند روی دستگاه گوارش، سیستم ایمنی، عملکرد بهتر مغز و حتی قلب تاثیر مثبت بگذارد. به نوعی تضمین کننده سلامتی اعضای متعدد بدن سگ ها می باشد. همچنین نوع آ را بیشتر برای افزایش قدرت بینایی به کار می برند که برای چنین جانورانی بسیار مهم است و بخش توانایی های آنان محسوب می گردد.

دی و ای هم که از جمله ویتامین های بسیار با اهمیت بوده و نباید از دادن آنها خودداری‌ کرد. اما برای اینکه بدانید محصولی را که خریداری نموده اید از چه نوع ویتامین ها برخوردار است، حتماً به جدول ارزش غذایی آن دقت کنید. در آنجا این مسائل ذکر شده است.

توزیع غذای تشویقی سگ 70 گرمی

 توزیع غذای تشویقی سگ 70 گرمی

بهترین مرکز که توزیع غذای تشویقی سگ 70 گرمی را روی دست گرفته، در طعم های گوناگونی به ارائه فرآورده می پردازد. مثلاً می توانید از وی نوع مرغ، بوقلمون، ساردین، قزل آلا، گوشت بره، سبزیجاتی مختلف و موارد دیگر را به دست آورید. ضمن این که به صورت ارزان و به شکل عمده به پخش این نوع از خوراکی های مختلف می پردازد. پس مشتریان آن را اغلب کسانی تشکیل می دهند که در عرصه های تجارت و صادرات به کشورهای گوناگون فعال می باشند.

این افراد قادر می باشند تا با خود فروشنده نیز تماس مستقیم برقرار کنند. از طریقه‌ های متفاوتی چنین امری انجام پذیر است. مثلاً از طریق تلفنی، ارسال کردن پیام به شبکه های اجتماعی و ایمیل مقدور بوده تا جزئیات را تهیه کنند و به این ترتیب محصولی را بخرند که بهترین کارخانه های تولید کرده و در این بین کیفیت لازم را هم دارند.

در کل ارائه دادن درخواست خرید تشویقی های متنوع به این صورت، نه تنها از نظر مالی می تواند به سود مشتریان باشد، بلکه آنها برندهای معتبر را به دست می آورند و همینطور شاهد اتلاف وقت به اندازه زیادی نیستند. خلاصه این که می توانید با همین مجموعه تماس گرفته و از هر نقطه ایران سفارش خود را راحت به ثبت رسانید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید