شرکت تولید اسنک تشویقی سگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات اسنک تشویقی سگمقدار استفاده اسنک تشویقی سگانواع مختلف اسنک تشویقی سگسفارش اسنک تشویقی سگ
شرکت تولید اسنک تشویقی سگ

برای سفارش اسنک تشویقی سگ بهترین مارک و مناسب ترین قیمت می توانید این محصول را از طریق مرکز فروش اصلی این کالا که با شرکت تولید آن در ارتباط است تهیه نمایید. ما در این مقاله درباره مشخصات، میزان استفاده و انواع مختلف تشویقی برای سگ سخن خواهیم گفت. اگر علاقه مند به این مبحث هستید لطفاً با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

شرکت تولید اسنک تشویقی سگ

مشخصات اسنک تشویقی سگ

مشخصات اسنک تشویقی سگ

مشخصات اسنک تشویقی سگ چه هستند؟ یک غذای تشویقی از نوع اسنک دارای ویژگی هایی به شرح زیر می باشد:

  • این خوراک از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ممتاز تهیه می شود. برای ساخت آن از مواد غذایی تازه استفاده شده است که برای بدن سگ ها مناسب می باشند.
  • این غذا حاوی املاح معدنی، پروتئین و ویتامین هایی است که حیوان به آن ها نیاز دارد. مواد پروتئین گوشتی نظیر گوشت مرغ، بوقلمون، گاو و اردک در این خوراک ها به کار برده می شود. حاوی مواد معدنی نظیر آهن، روی، کلسیم و ویتامین دی و ای می باشند.
  • این غذا با بالاترین درجه کیفی و استاندارد های روز دنیا بسته بندی شده است. از ورود رطوبت و نور به درون آن پیشگیری می شود و این تشویقی برای مدت زمان طولانی قابل نگهداری می باشد.
  • از لحاظ طعم بسیار عالی است و انواع نژاد های سگ برای خوردن آن علاقه مند هستند.
  • این خوراک در کم کردن میزان اضطراب و آشفتگی در سگ ها بسیار موثر است و خوردن آن به حیوان آرامش می بخشد.

مقدار استفاده اسنک تشویقی سگ

مقدار استفاده اسنک تشویقی سگ

مقدار استفاده از اسنک تشویقی سگ نیز مانند سایر تشویقی ها باید محدود و با برنامه ریزی مشخصی باشد. نباید در هر زمانی این تشویقی به سگ داده شود، زیرا آن وقت دیگر حیوان علاقه خود برای انجام کار هایی که بر عهده اش گذاشته می شود را از دست می دهد.

بنابراین اگر چه اسنک تشویقی سگ خوشمزه می باشد و برای همه سگ ها دلچسب است اما هرگز نباید در کاربرد آن برای سگ ها زیاده روی نمود. باید به خاطر داشته باشید که هر تشویقی اندازه خاصی دارد و کاربرد بیش از حد آن برای سگ مجاز نیست.

مصرف اسنک در روز می تواند حدود یک تا دو بار صورت گیرد. البته بر اساس جثه سگ، شرایط جسمی، سن سگ و میزان فعالیت او این مقدار ممکن است تفاوت داشته باشد.

به عنوان مثال سگ های با هیکل بزرگ تر و میزان فعالیت بیشتر می توانند از مقدار وعده های بیشتر از دو بار در روز نیز استفاده کنند و این غذای لذیذ را استفاده کنند. لیکن سگ های ریز جثه همان یک تا دو بار در روز کافی است.

البته باید برای مقدار دقیق تشویقی که سگ به آن نیازمند است بر اساس وزن حیوان و نظر دامپزشک او تصمیم قطعی گرفته شود. بنابراین می توان پس از نظر تخصصی کارشناسان اقدام به دادن میزان دقیق اسنک برای سگ کرد.

انواع مختلف اسنک تشویقی سگ

انواع مختلف اسنک تشویقی سگ

اسنک تشویقی سگ انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به مواردی همچون اسنک تشویقی بیسکویتی، اسنک ژله ای، اسنک شکلاتی و اسنک تشویقی نرم استخوانی اشاره داشت.

همانگونه که می دانیم تشویقی های سگ بسیار متنوع می باشند و هر کدام از آن ها از لحاظ طعم، رنگ، شکل ظاهری، مواد اولیه تشکیل دهنده، نوع مواد به کار رفته و بسیاری موارد دیگر دسته بندی می شوند.

از لحاظ شکل ظاهری اسنک های سگ را به نوع ستاره ای، قلبی شکل، دایره ای، مستطیلی، مربعی و مثلثی می توان قسمت بندی کرد.

اسنک های شکلاتی و بیسکویتی نیز به سبب ساختاری که دارند بر این اساس نامگذاری شده اند. لیکن تشویقی با طعم مرغ، بوقلمون، اردک، ماهی، میگو، شیر، سیب زمینی، بره، توت فرنگی، موز، بلوبری، بره و گاو به سبب کاربرد این مواد غذایی در این نوع از تشویقی نامگذاری شده اند و تنوع بسیار زیادی از لحاظ طعم در حوزه تشویقی های سگ وجود دارد.

سفارش اسنک تشویقی سگ

سفارش اسنک تشویقی سگ

برای سفارش اسنک تشویقی سگ در انواع طعم ها و طرح های مختلف می توانید از طریق این سایت که متعلق به شرکت بازرگانی دارا پت می باشد اقدام کنید.

نمونه های مختلف تشویقی سگ را می توانید در حجم زیاد و با مناسب ترین قیمت از این فروشگاه اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش دهید.

در هر کجای این سرزمین که باشید می توانید درخواست خرید خود را به همکاران ما از طریق راه های ارتباطی این سایت اطلاع دهید و مطمئن باشید که در زمانی اندک محصول سفارشی خود را دریافت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات قیمت اسنک سگ تشویقی و دیگر محصولات و خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود با همکاران فروش ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را در خصوص این محصول به شما بدهند و به مشاوره شما در این حوزه بپردازند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید