قیمت خرید تشویقی سگ خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی تشویقی سگ خوب چیست؟مواد اولیه تشویقی سگ خانگیمیزان استفاده تشویقی سگ خانگیمرجع پخش تشویقی سگ خانگی
قیمت خرید تشویقی سگ خانگی

قیمت تشویقی سگ خانگی ایرانی بسیار پایین تر از قیمت نمونه های خارجی این محصول می باشد. علت این امر این است که این تشویقی در داخل کشور با نرخ های کمتر از محصولات مشابه خارجی تولید می گردد. مرکز پخش تشویقی سگ خانگی مخصوص سگ های توله و بالغ این کالا را به صورت کلان و با نرخی استثنایی عرضه می کند.

قیمت خرید تشویقی سگ خانگی

ویژگی تشویقی سگ خوب چیست؟

ویژگی تشویقی سگ خوب چیست؟

ویژگی تشویقی سگ خوب چیست؟ یک تشویقی سگ مرغوب باید دارای ویژگی هایی به شرح زیر باشد:

• در ساخت آن از مواد غذایی تازه و سالم استفاده شده باشد. از موادی که برای بدن سگ ها مورد نیاز است در ترکیبات تشویقی استفاده شده باشد.
• دارای ویتامین ها و مواد معدنی مفیدی باشد که به حفظ سلامتی و شادابی در سگ ها کمک نماید. مفاصل و استخوان های سگ را استحکام بخشد و در تقویت سیستم ایمنی بدن حیوان موثر واقع شود.
• در هضم غذای سگ نقش اساسی ایفا کند و در بهبود بخشیدن به عملکرد دستگاه گوارش سگ کارساز باشد.
• اگر سگ دچار استرس باشد این تشویقی بتواند در بازگشت آرامش به حیوان کمک کند.
• خوردن آن برای سگ لذت بخش باشد و با ذائقه سگ جور باشد. از سوی دیگر سگ بتواند با آن بازی کند و برای مدتی با این تشویقی سرگرم باشد.
• وقتی سگ این خوراک تشویقی را می جود جرم های دندان حیوان را پاک کند و حیوان را از شر میکروب های دهانی آسوده کند.

مواد اولیه تشویقی سگ خانگی

مواد اولیه تشویقی سگ خانگی

مواد اولیه تشویقی سگ خانگی بسیار متنوع هستند و می توانند از هر مواد غذایی که برای سلامتی بدن سگ ها لازم هستند در تشویقی ها بهره گرفت.

از آنجایی که سگ حیوانی همه چیز خوار می باشد بنابراین لازم است در تهیه خوراک تشویقی از انواع مواد پروتئینی، کربوهیدرات، سبزیجات و میوه ها بهره گرفت.

گوشت مرغ، گوشت بوقلمون، گوشت بره، گوشت گاو، گوشت اردک، ماهی و میگو از جمله مواد پروتئین گوشتی هستند که در غذای تشویقی سگ می توان از آن ها استفاده کرد.

موادی چون سیب زمینی، آرد گندم و برنج از جمله کربوهیدرات ها هستند که در ساخت تشویقی های سگ کاربرد زیادی دارند.

شیر، پنیر، تخم مرغ، لوبیا، عدس، نخود و ماش از جمله مواد لبنی و پروتئینی گیاهی هستند که می توان در تهیه تشویقی از آن ها بهره برد.

انواع میوه و سبزی نظیر موز، توت فرنگی، بلوبری، کلم بروکلی، اسفناج، هویج، سیب و تمشک از جمله مواد غذایی هستند که در آماده سازی تشویقی خانگی برای سگ مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین با ترکیب یک مورد از هر کدام از مواد غذایی بالا می توان یک غذای تشویقی کامل برای سگ فراهم کرد که مورد پسند حیوان نیز باشد.

میزان استفاده تشویقی سگ خانگی

میزان استفاده تشویقی سگ خانگی

میزان استفاده تشویقی سگ خانگی بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین می شود که از آن جمله می توان به نژاد سگ، چئه حیوان، سن سگ و میزان انرژی مصرفی در طول روز توسط سگ اشاره کرد.

بنابراین بر اساس تمامی پارامتر هایی که در بالا اشاره شد و اندازه گیری وزن دقیق سگ میزان تشویقی که باید به حیوان در طول روز داده شود با دقت اندازه گیری می شود.

به عنوان مثالی آشکار در این زمینه باید بگوییم که مقدار مورد احتیاج تشویقی برای سگ های با جثه های کوچک حدود یک تا دو عدد در روز کافی است، لیکن برای سگ های با اندام های بزرگ می توان کمی بیشتر از دو عدد تشویقی در روز داده شود.

باید این نکته را در ذهن سپرد که خوراک تشویقی همانگونه که از نام آن مشخص است یک خوراک برای انگیزه دادن به حیوان برای انجام کار هایی است که از خواسته اند و هرگز نباید در دادن تشویقی به سگ از حد مجاز فراتر رفت.
زیرا این خوراک دیگر یک غذای تشویقی محسوب نمی شود و سگ به راحتی می تواند آن را به دست آورد و دیگر اشتیاقی برای انجام کار های محوله از خود نشان نمی دهد.

مرجع پخش تشویقی سگ خانگی

مرجع پخش تشویقی سگ خانگی

اگر به دنبال سفارش تشویقی سگ خانگی فوری و در حجم انبوه هستید به شما توصیه می کنیم به مرجع پخش اینترنتی تشویقی سگ دارا پت سر بزنید و مطمئن باشید که در هر جای ایران که باشید در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول برای شما ارسال می شود.

برای کسب اطلاعات قیمت خوراک تشویقی سگ و دیگر خدماتی که در این بازرگانی صورت می پذیرد مانند خدمات پس از فروش، تضمین خرید، اصالت فیزیکی کالا و نحوه ارسال محصول می توانید به واسطه راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

کارشناس های خبره این مرکز آماده هستند تا به تمام سوال های شما در خصوص کالای تشویقی سگ و دیگر کالا های این بازرگانی پاسخ دهند و اطلاعات لازم را به شما بدهند و شما را در این عرصه راهنمایی کنند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید