تولید غذای ماهی صنعتی درجه یک و صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی نحوه بسته بندی انواع خوراک ماهیتولید غذای ماهی صنعتی با قیمت ارزان
تولید غذای ماهی صنعتی درجه یک و صادراتی

در ایران شرکت های بزرگ تولید غذای ماهی صنعتی وجود دارند که نمونه های صادراتی و با کیفیت درجه یک را آماده می کنند. گفتنی است که این نوع خوراک ها مخصوص قزل آلا، ماهی سفید، carp یا همان کپور معمولی می باشند. در همین حال آنان را تجار می توانند راحت و با هزینه های خیلی خوبی به دست آورده و سپس به بازار جهانی ارسال نمایند.

تولید غذای ماهی صنعتی درجه یک و صادراتی

بررسی نحوه بسته بندی انواع خوراک ماهی

بررسی نحوه بسته بندی انواع خوراک ماهی

انواع خوراک ماهی امروزه به صورت بسته بندی ارائه می شود. به این شکل دیگر در معرض آلودگی های محیطی نخواهد بود و در عین زمان به راحتی نیز می توان آن را جا به جا کرد. اما می دانید نحوه بسته بندی به چه شکل است؟ در زیر به گونه خلاصه بررسی می کنیم:

• قبل از اینکه محصولات در بسته ها جای گیرند، آنان آماده می شوند. این کار با دستگاه های مخصوص صورت گرفته و به حالت های متنوع از استوانه ای تا کیسه های پلاستیکی در می آیند.
• سپس خوراک هایی که آماده شده اند، توسط نازل های دستگاه بسته بندی، وارد این گونه‌ از پکیج ها می شوند.
• بعداً برای این که از خروج محصولات جلوگیری شود، آنان را با درب های ویژه و یا هم دوخت به صورت نخی و همچنین گرما دهی، می بندند.

به این صورت بوده که سپس در انبارها قرار گرفته و تا پس از طی مراحل به بازار عرضه گردند. البته باید گفت، امروزه بیشتر محصولات صنعتی به شکل بسته بندی شده ارائه می شوند و طبعاً هم طرفداران بی شماری‌ دارند.

تولید غذای ماهی صنعتی با قیمت ارزان

تولید غذای ماهی صنعتی با قیمت ارزان

با قیمت ارزان امروزه شاهد تولید غذای ماهی صنعتی هستیم. کارخانه هایی که در این عرصه فعالیت می نمایند، همه مواد اولیه را ابتدا جمع آوری کرده و سپس با هم‌ دیگر مخلوط می کنند. این کار و فرایند بعدی همه به وسیله دستگاه های پیشرفته صورت گرفته که خود به کیفیت محصول کمک خواهد کرد.

گفتنی است که چنین محصولاتی نیز درجه یک و دو دارند و برای خرید نمونه‌ های مرغوب و مقرون به صرفه می توانید که با این مجموعه تماس برقرار کنید. از اینجا به گونه سر تا سری فرآورده ها پخش می شوند. تنها کافی است تا با بخش عرضه، از طریقه‌ های متفاوت که در ذیل اعلام شده اند، ارتباط گرفته و به این ترتیب کالاهایی را به دست آورید که جزو بهترین‌ ها هستند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

بازرگانی دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک حیوانات خانگی و ماهیهای زینتی و ماهی های پرورشی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید